מנכ"ל אמזון: "אני לא מכיר את החברה שתוארה על ידי הניו-יורק טיימס"

אחרי שסביבת העבודה בחברה שלו תוארה כקשוחה ואף אכזרית, יוצא ג'ף בזוס, המנכ"ל והמייסד של אמזון, להגן עליה: "אין קשר בין המציאות במשרדים שלנו לאיך שהיא תוארה במאמר"

הפסיד 13.5 מילירד דולר בין לילה. ג'ף בזוס, מייסד אמזון. צילום: סטיב ג'ורבטסון, מתוך ויקיפדיה

אתמול (ב') סיפרנו לכם על הדרך הקשוחה במיוחד בה מתנהלת אמזון (Amazon) מול העובדים שלה, על פי תחקיר של הניו-יורק טיימס (New York Times). המייסד והמנכ"ל של החברה, ג'ף בזוס, החליט להגיב.

"המאמר לא מתאר את אמזון שאני מכיר או את העובדים האכפתים איתם אני עובד כל יום", כתב בזוס במסר לעובדים שלו, שפורסם גם הוא בעיתון הניו-יורקי. בעקבות המאמר, שבין השאר תיאר קושי רגשי עצום בקרב העובדים, שרבים מהם בוכים בעמדותיהם, כתב בזוס שהוא מעודד כל עובד שהיה עד להתנהגות לא הוגנת או מתעלת לפנות למחלקת משאבי האנוש של החברה ואפילו לשלוח לו ימייל ישירות.

"המאמר טוען שהכוונה שלנו היא ליצור מקום עבודה דיסטופי ונטול נשמה, שבו לא נשמעים צחוקים ואף אחד לא עושה כיף. אני לא מכיר אמזון כזו, ואני מקווה שאתם (העובדים – ע"פ) גם כן לא מכירים. יותר מזה, אני לא חושב שחברה שתאמץ את הגישה הזו יכולה לשרוד, שלא לומר לשגשג, כשהתחרות בגיוס בהיי-טק כל כך גדולה. האנשים שאנחנו שוכרים הם הטובים שבטובים. אתם מגוייסים כל יום על ידי חברות מהטופ העולמי, ואתם יכולים לעבוד איפה שאתם רוצים", כתב בזוס במסר שלו.

בזוס הפנה את לפוסט בלינקד אין (LinkedIn) של ניק צ'יבוטאריו, ראש מחלקת פיתוח תשתיות באמזון סרץ', שטוען שהטיימס לא טרחו לקחת את הזמן "לכתוב מאמר המבוסס על עובדות". צ'יבוטאריו, שעובד באמזון בשנה וחצי האחרונות, אמר ש"האמזון שמתוארת בכתבה התקיימה בעבר, אבל היא לא מתעדת נאמנה את האמזון של היום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים