הרבעון של בזק בינלאומי: עליות בהכנסות וברווחיות

החברה סיימה את הרבעון השני של 2015 עם עליות של 7% בהכנסות ושל 9.9% ברווחיות ● בין הסיבות לעליות: מכירת האחזקות בבזקום, העליות במכירות פתרונות ה-ICT ושירותי הענן המנוהלים, והגידול המתמשך במכירת שירותי האינטרנט שלה על תשתית הכבל התת ימי

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי

תוצאות טובות לבזק בינלאומי: החברה סגרה את הרבעון השני של השנה עם עליות של 7% בהכנסות ושל 9.9% ברווחיות – כך עולה מהתוצאות שפרסמה.

אמנם, הגידול באחוזים בהוצאות (7.17%) היה גבוה יותר מאשר בהכנסות, אולם נומינלית, ההוצאות גדלו ב-22 מיליון שקלים וההכנסות – ב-26 מיליון. בסופו של דבר, עמדו ההוצאות הרבעוניות של בזק בינלאומי על 329 מיליון שקלים וההכנסות – על 391 מיליון.

יצוין כי העובדה שהעלייה בהכנסות הייתה גדולה יותר מאשר בהוצאות השפיעה לטובה על הרווחיות. הרווח התפעולי עלה ב-7.2% ל-62 מיליון שקלים והרווח הנקי – ב-9.9% ל-45 מיליון. כמו כן, השפיעו לחיוב, הן על ההכנסות והן על הרווחיות, מכירת אחזקותיה של בזק בינלאומי בבזקום, העלייה המשמעותית במכירות פתרונות התקשורת לעסקים (ICT) ושירותי הענן המנוהלים, הפעילות הבינלאומית של החברה בתחומי הדטה וה-Hubbing והגידול המתמשך במכירת שירותי האינטרנט שלה על תשתית הכבל התת ימי.

עוד עולה מהתוצאות כי הגידול ב-EBITDA הסתכם ב-4.4% ל-94 מיליון שקלים וה-EBIDTA השולי הגיע ל-24.1%.

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר לאחר פרסום התוצאות כי החברה "שומרת בעקביות על צמיחה וממשיכה להציג תוצאות מצוינות בכל תחומי פעילותה גם ברבעון השני של 2015".

לדבריו, "המיקוד של החברה בכל גזרות הפעילות שלה, לצד המשך ההשקעה בבידול הטכנולוגי ובשירות הלקוחות, מצליחים לייצר לחברה תשתית חזקה להמשך הצמיחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים