משפחת יסלזון השקיעה שישה מיליון שקלים ב-AllCloud

הסכום מיועד להמשך התרחבות חברת מחשוב הענן ולרכישות נוספות ● ההשקעה בוצעה באמצעות יסלזון השקעות

AllCloud

חברת מחשוב הענן AllCloud קיבלה באחרונה השקעה של שישה מיליון שקלים ממשפחת יסלזון – משפחה אמריקנית שמעורבת גם בהשקעות בישראל. ההשקעה בוצעה באמצעות חברת יסלזון השקעות, שבבעלות המשפחה, ומטרתה היא המשך ההתרחבות ורכישות נוספות של AllCloud.

עם ההשקעה מצטרפת משפחת יסלזון למשפחת ויל, בעלת השליטה הנוכחית בחברה, שאף הקימה אותה ב-2014 יחד עם יוסי פרנקל, המכהן כנשיאה. מאז היא רכשה את הבעלות בבלאט לפידות, שותפת הפלטינום הראשונה של Salesforce בארץ, כמו גם אחזקה ב-Emind – שותפת פרימייר של ענקיות הענן אמזון (AWS) וגוגל (Google).

מ-AllCloud נמסר כי היא שואפת לספק ללקוחותיה פתרון כולל לצרכי הארגון השונים בתחום הענן, החל מהמעבר לשירותי הענן וכלה באפליקציות השונות, בהן תשתיות, ERP, משאבי אנוש ו-CRM. יש לה מאות לקוחות בגדלים שונים, בהם חברות סטארט-אפ וארגונים גדולים כמו אדמה (מכתשים אגן), צים, בנק לאומי, בנק הפועלים, מכון ויצמן, Perion ו-Liveperson.

פרנקל אמר כי "אנחנו פועלים בתחום שנמצא, בעולם ובארץ, בצמיחה. בשבוע שעבר דיווחה אמזון בכנס הלקוחות שלה, שהתקיים בארצו הברית, שההכנסות של AWS יעמדו השנה על כ-7.5 מיליארד דולר, מה שמעיד על היקפו הכספי של התחום".

לדבריו, "ההשקעה של משפחת יסלזון ב-AllCloud חשובה ביותר לצורך התרחבות השירותים וסל הפתרונות שאנחנו מציעים ללקוחותינו, ולא פחות מכך לרכישות נוספות ולהרחבת הפעילות לחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים