מכסיקו: הרוצח שגויס בפייסבוק – בן 14 בלבד

הנער נעצר בחשד שרצח גבר בן 35 לאחר שנוצר אתו קשר באמצעות הרשת החברתית ● הוא קיבל עבור המעשה הנפשע 1,900 דולר

בן 14 - וכבר רוצח. צילום אילוסטרציה: BigStock

משטרת מכסיקו עצרה באחרונה נער בן 14 שעל פי החשד רצח גבר לאחר שגויס לצורך כך בפייסבוק (Facebook). הרוצח השכיר הצעיר קיבל עבור המעשה הנפשע סכום השווה ל-1,900 דולר.

התביעה במדינה מסרה כי הנער נעצר על ידי המשטרה בשבת האחרונה, לאחר שניסה להימלט מזירת רצח בטיחואנה – עיר השוכנת על יד הגבול בין מכסיקו לקליפורניה שבארצות הברית.

מיגל אנחל גוררו, אחד התובעים, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי "הנער אמר שאדם יצר איתו קשר בפייסבוק" והציע לו 31 אלף פזו מכסיקניים. הנער ציין כי הסכים להיפגש עם אותו אדם באחת הדרכים הראשיות של טיחואנה.

על פי גוררו, הוא נלקח במונית לאחת השכונות בעיר, שנודעת בשל עסקות סמים רבות שמבוצעות בה, "שם הם נתנו לו נשק והצביעו על האדם שעליו לרצוח". לאחר מכן יצא הנער מהאוטו, ירה בראשו של הקורבן בן ה-35 והרג אותו.

יצוין כי זהו לא הנער הראשון ששוכרים קרטלי הסמים במכסיקו על מנת לבצע רצח. לפני כשבעה חודשים נעצר נער בן 13 במונטריי לאחר שנמצא מחזיק רובה קלצ'ניקוב, אקדח, קליעים וסמים. קדם לכך מעצר של נער בן 14 בדצמבר 2010, שהסתיים במשפט בו הודה כי רצח ארבעה בני אדם ובהרשעתו. עם זאת, אותו רוצח שכיר כבר שוחרר ועבר לגור עם אימו בטקסס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים