התוכנות הארגוניות מגיעות לשעון של אפל

אינפור השיקה שתי אפליקציות שמאפשרות למשתמשים לקבל מידע ולבצע פעולות באמצעות המכשיר הלביש החכם

השעון החכם של אפל עם האפליקציות של אינפור. צילום: יח"צ

האפליקציות הארגוניות מגיעות לשעון של אפל (Apple): חברת אינפור (Infor) השיקה היום (ב') אפליקציות של התוכנות הארגוניות שלה שמתאימות למכשיר החכם. המשתמשים יוכלו לקבל מידע ולבצע פעולות בתוכנות הארגוניות באמצעות השעון של אפל, וכך להיות מעודכנים כל הזמן.

שתי האפליקציות הארגוניות שהותאמו לשעון הן Infor Ming.le ו-Infor Business Intelligence. ניתן באמצעותן לעבוד בשיתוף פעולה חברתי פנים ארגוני באמצעות השעון החכם.

Infor Ming.le מאפשרת למשתמשים לפעול ישירות, לקבל בקשות, לספק אישורים ולהוביל תהליכים עסקיים ללא שימוש במחשב או בטאבלט. Infor BI מספקת עיבוד תובנות מעשיות בזמן אמת.

"הנגשת פתרונות ארגוניים חכמים למנהל בכל מקום ובכל זמן מספקת יתרון עסקי עצום לארגון", אמר שמעון כהן, סמנכ"ל המכירות והשיווק של אינטנטיה (Intentia), המייצגת בישראל את פתרון ה-ERP של אינפור. "היכולת לגשת למידע ארגוני קריטי באמצעות אפליקציה בשעון החכם מחזקת את התקשורת הפנים ארגונית, מקצרת זמני תגובה ומייעלת תהליכי קבלת החלטות".

"שוק הטכנולוגיות הלבישות צומח במהירות בקרב צרכנים, והערך האמיתי נמצא בכל מקום באותו זמן, עם פוטנציאל למזג טכנולוגיה ועסקים בצורה חלקה", אמר דנקן אנגוב, נשיא אינפור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים