דניאל פריד, Veeam: "כשה-IT לא עובד, המנכ"ל מתעצבן והמנמ"ר משלם את המחיר"

"הזמינות הפכה לשם המשחק והנגישות למידע היא אבן דרך חיונית בהיבט העסקי של הארגון; מנמ''ר שלא יפנים זאת ימצא את עצמו מחפש עבודה", אמר פריד, סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות ולשיווק בחברה

דניאל פריד, סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות ולשיווק ב-Veeam

"אני תמיד מתעצבן כשמערכת ה-CRM שלנו לא עובדת, או כשהאינטרנט איטי. ככה זה בכל ארגון בעולם. הזמינות הפכה לשם המשחק והנגישות למידע היא אבן דרך חיונית בהיבט העסקי של הארגון. מנמ"ר שלא יפנים זאת ימצא את עצמו מחפש עבודה", כך אמר דניאל פריד, סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות ולשיווק ב-Veeam.

פריד התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת כנס VeeamON 2015 שנערך באחרונה בלאס וגאס, בהשתתפות יותר מ-2,500 לקוחות החברה. לדבריו, הוא מכיר היטב את השוק הישראלי, כיוון שהוא זה שהקים את הסניף בארץ של מקום העבודה הקודם שלו – Vmware. "ישראל היא שוק מאמץ מוקדם של טכנולוגיות חדשניות וזה מתאים ל-Veeam ככפפה ליד", אמר פריד. "לישראלים נמאס מפתרונות הגיבוי המסורתיים, שהם יקרים, מסורבלים ובעיקר מספקים את הסחורה באופן חלקי בלבד. לכן, אני מעריך שהיקף המכירות שלנו בישראל יגדל".

לשאלת אנשים ומחשבים אודות המתחרים של החברה השיב פריד כי "ארשה לעצמי להיות שחצן לרגע ולומר שאין לנו באמת מתחרים. פתרונות גיבוי היו תמיד, השאלה היא רק אילו, מהי הרמה הטכנולוגית שלהם ומה העלות מול התועלת. ברור שיש חברות אחרות בשוק הגיבוי, שהיו בו עוד לפנינו, אבל אני לא ממש רואה בהן מתחרות. לא סתם אני רואה שאנחנו מחליפים בעקביות אצל לקוחות מערכות של מתחרים ועובדים עם ארגונים צעירים".

"חלק מההצלחה נובע מפתרון Veeam Availability Suite v9 של החברה, שייצא לשוק בקרוב", אמר. "יש בחבילה החדשה כמה טכנולוגיות ואפשרויות בגרסאות מעודכנות. לצד זה, הוספנו טכנולוגיות על מנת לספק פתרון של זמינות, ולא רק של גיבוי. אנחנו מספקים אינטגרציה לאחסון, בעזרת תוכנה ש-'יודעת' את האחסון הארגוני, לצד יכולות של קלות ופשטות שימוש, כשהכול במוצר אחד".

כנס VeeamOn בלאס וגאס

כנס VeeamOn בלאס וגאס

"עולם המחשוב הארגוני משתנה. Veeam באה מהעולם הווירטואלי, צמחה עם פתרונות לארגוני SMB וכעת היא נמצאת בארגוני האנטרפרייז. גרסה 9 תביא לגידול משמעותי בהימצאות הפתרונות שלה בקרב ארגונים אלה", ציין פריד.

התאוששות מאסון כשירות

לדבריו, "ארגונים נעים לענן במהירות. אחד המניעים למעבר זה הוא התאוששות מאסון כשירות (DRaaS). מחקרים מצביעים כי ארגונים ישקיעו השנה בהתאוששות מאסון כשירות סכום של 1.42 מיליארד דולר, והנתון צפוי לעלות משמעותית, ל-11.92 מיליארד, עד לסוף העשור. למרות זאת, לארגונים יש חששות לגבי ניהול המידע בענן וגיבויו – ולנו יש מוצר שעונה על החששות הנוגעים לגיבוי בענן".

"אנחנו מאפשרים זמינות גבוהה יותר לארגונים", סיכם פריד. "Veeam מספקת יכולות חדשניות בכל עולמות השחזור, השכפול וצריכת האפליקציות, כמו גם תמיכה בכל מערכת שרצה על המכונות הוירטואליות. אנחנו אגנוסטיים, 'מדברים' עם כלל המערכות השונות ומתממשקים לכל סוגי העננים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי

    הפכתם את המנמ"ר לאלוהים , המנכ"ל מתעצבן על סמנכ"ל מכירות כשהמכירות יורדות , על מנהל השרות אם השרות לא טוב , ואף אחד לא מאדיר ומרומם את תפקידם קצת הגזמתם עם הסגידה למנמ"ר

אירועים קרובים