רבעון טוב לפייסבוק: ההכנסות זינקו ב-41%

החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות בסך 4.5 מיליארד דולר ועלייה של 11% ברווח הנקי ל-896 מיליון ● מספר המשתמשים היומי בפייסבוק בספטמבר עמד על יותר ממיליארד

מארק צוקרברג. צילום: גוילום פאומיר, מתוך ויקיפדיה

פייסבוק (Facebook) מסיימת עוד רבעון עם תוצאות טובות: על פי הדו"חות, החברה השיגה ברבעון השלישי זינוק של 40.52% ל-4.5 מיליארד דולר ועלייה של 11.17% ברווח הנקי ל-896 מיליון. הרווח לבעלי המניות עלה ב-11.1% ל-891 מיליון והרווח למנייה – ב-3.33% ל-0.31 דולר.

ההוצאות הכלליות של פייסבוק, שבספטמבר נכנסו אליה יותר ממיליארד איש מדי יום, זינקו ברבעון ב-68.44% ל-3.04 מיליארד דולר. ההוצאות הגולמיות גדלו ב-27.43% ל-720 מיליון דולר, הרווח הגולמי צמח ב-43.3% ל-3.78 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 84%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות זינקו ב-87.11% ל-2.32 מיליארד דולר והרווח גדל ב-4.44%.

לצד התוצאות הרבעוניות פרסמה הרשת החברתית הגדולה בעולם את המספרים לתשעת החודשים הראשונים של השנה. עולה מהם כי ההוצאות שלה האמירו בתקופה זו ב-77.16% ל-8.42 מיליארד דולר בעוד שההכנסות עלו "רק" ב-48.66% ל-12.09 מיליארד. על רקע זה, הרווח התפעולי פחת ב-5.08% ל-3.67 מיליארד דולר, הרווח הנקי הכללי ירד ב-5% ל-2.13 מיליארד והרווח לבעלי המניות – ב-5.11% ל-2.12 מיליארד.

כהרגלו, מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, קימץ במילים לאחר פרסום התוצאות ואמר כי "היה לנו רבעון טוב והצלחנו להתקדם הרבה. אנחנו ממוקדים בחדשנות ובהשקעות ארוכות טווח, כדי שנוכל לשרת טוב יותר את הקהילה ולחבר את העולם כולו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים