Evolven הישראלית תציג בתערוכת השותפים העסקיים של CA בלאס וגאס

החברה מראש העין היא אחת מ-23 חברות מרחבי העולם שיציגו בכנס CA World 2015, שיתקיים השבוע ● NessPRO, המייצגת את CA בישראל, משווקת את מוצריה של Evolven

15/11/2015 12:21
סשה גליקסון, מנכ"ל Evolven

23 שותפים עסקיים של CA יציגו בתערוכה שתתקיים במסגרת CA World 2015 – האירוע השנתי של החברה למשתמשיה מרחבי העולם, שיתקיים השבוע בלאס וגאס. מקומה של ישראל לא נפקד מהתערוכה ובין המציגים בה נמצאת חברת התוכנה Evolven מראש העין. NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, מייצגת בארץ את CA ומשווקת בה את מוצריה של Evolven.

כמו כן, במסגרת ההרצאות שיינשאו בכנס, ידבר אבי כוכבא, המשנה למנכ"ל ומנמ"ר בנק הפועלים, על אבטחת שירותי הבנקאות הדיגיטלית בבנק.

ככלל, לכנס תגיע משלחת של כ-20 איש מישראל, בהם מנהלים בכירים מחילן, נס ישראל, NessPRO, בנק הפועלים, פלאפון, פלייטיקה, אל על, אמדוקס, בינת, א.מ.ת מיחשוב וחברות נוספות.

"בחירתה של CA ב-Evolven כמציגה בכנס היא אות כבוד לטכנולוגיה הישראלית", אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "המדיניות שלנו היא לטפח חברות ישראליות ולסייע להן לשווק את מוצריהן ללקוחות ישראליים – שלב הכרחי להצלחתם של מוצרים מקומיים בחו"ל".

הוא ציין כי "החבירה בין חברות תוכנה ישראליות צעירות בעלות מוצר איכותי לגוף גדול ובעל משאבים כ-NessPRO מאפשרת לסטארט-אפים ליהנות מהגישה לשוק וללקוחות של נס, ומהתשתית השיווקית-מכירתית שלה. בנוסף לכך, אנחנו מציגים את מוצרי התוכנה הישראליים בפני חברות מחו"ל אותן אנחנו מייצגים – דבר שלא אחת מוביל לשיתופי פעולה".

קצת על Evolven

Evolven עוסקת בתחום ניהול השינויים והתצורה, ומאפשרת לחברות וארגונים להגביר את יציבות סביבות המחשוב שלהם, לצמצם את הסיכון להפרעות בסביבת הייצור, להקטין את עלויות התפעול, ולהפחית את הזמן והמאמץ הכרוכים באיתור תקלות. אחד המוצרים העיקריים שלה הוא Evolven Change Monitoring, המנתח את פעילותה של יחידת המחשב הארגונית ומאתר באופן אוטומטי שינויים המיושמים על שכבות שונות של סביבת המחשוב. המוצר מאפשר למנהלי ה-IT בארגון לדעת מה השתנה בסביבת המחשוב, למנוע תקלות הנובעות משינויים מתוכננים ובלתי מתוכננים, ולנתח ולהבין את השפעת השינויים התשתיתיים והאפליקטיביים.

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO

בנוסף ל-Evolven, משווקת NessPRO מוצרים מתוצרת שורה של חברות ישראליות נוספות, בהן לייטסייבר (LightCyber), המפתחת מערכות לזיהוי וטיפול בפריצות סייבר; GigaSpaces, המספקת דור חדש של פלטפורמות יישומיות לסביבות ג'אווה (Java) ודוט.נט, שמהוות אלטרנטיבה לשרתי יישומים מסורתיים; AGR-e, המפתחת פתרונות לתחום הניהול הכספי; WiseSec, המפתחת טכנולוגיות ניהול חוויות לקוח מבוססות מיקום על גבי מכשירים חכמים; ClariSite, שמאפשרת לחברות ולארגונים להקליט ולשמר תהליכים מקוונים; ו-DBmaestro, שמספקת פתרונות DevOps לבסיסי נתונים.

במוקד כנס CA World 2015 תעמוד כלכלת האפליקציות ויוצגו במהלכו חידושים, סיפורי לקוחות וסקירות שונות בשורה של תחומים, בהם אבטחת מידע, ניהול אג'ילי, מחשבי מיינפריים ו-DevOps. בצמוד לו יתקיימו אירועים שונים ובהם, כאמור, תערוכה של שותפים עסקיים, כמו גם הופעה של הזמרת שריל קרואו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים