מעוז בלאו, V-Ness: "ארגונים נדרשים – ויכולים – לקבל ערך מוסף מתהליך הבדיקות"

"שילוב, מוקדם ככל הניתן, של מערך הבדיקות בפרויקט, חוסך הרבה זמן ועוזר לנהל פיתוח ו-'שחרור לאוויר' של מוצר בזמן קצר יותר ובעלויות נמוכות", אמר בלאו, מנהל תחום בחטיבת הבדיקות של נס

מעוז בלאו, מנהל תחום בחטיבת הבדיקות (V-Ness) בנס

"ישנם ערכים מוספים שארגונים יכולים לקבל מעבר לבדיקות", כך אמר מעוז בלאו, מנהל תחום בחטיבת הבדיקות (V-Ness) בנס, בראיון לאנשים ומחשבים.

לדבריו, "חשיבות עולם הבדיקות ברורה ומובנת. הן משפיעות על הארגון – גם מבחינת עלויות וגם בזמנים של הגעה לשוק של שירות או מוצר. ההשפעה העיקרית היא שילוב, מוקדם ככל הניתן, של מערך הבדיקות בפרויקט, מה שחוסך הרבה זמן ועוזר לנהל תהליך של פיתוח ו-'שחרור לאוויר' של מוצר או גרסה באיכות גבוהה יותר, בזמן קצר יותר ובעלויות נמוכות".

הוא ציין כי "כאשר מספקים ללקוח פתרון כולל ומנוהל משלבים את כל הערכים המוספים, המשפיעים גם על איכות הבדיקות וגם על אורכן, בשילוב פעילות בעולמות האוטומציה, העומסים ופיתוח DevOps. הדבר חוסך לארגונים הרבה כסף ומוציא לשוק מוצרים איכותיים יותר ובזמן קצר הרבה יותר".

בלאו אמר ש-"אנחנו, ב-V-Ness, מספקים פתרון מנוהל לעולם הבדיקות וה-DevOps. אנחנו ממליצים ללקוחות הארגוניים להעניק לנו אחריות כוללת על תהליך הבדיקות: ביצוע הבדיקות, ניהולן, וידוא ואיכות – ועל פי זה נימדד. מודל זה יבטיח פתרון כולל ותוצאות טובות יותר של כלל המדדים".

לדבריו, "בפתרון הזה, של שירות מנוהל מקצה לקצה, טמון ערך מוסף אמיתי ללקוח. לדוגמה, במודל כזה אנחנו יכולים לשלב קבוצות מומחים של בדיקות אוטומציה, עומסים ו-DevOps, כאשר יש לנו יכולת להעניק תהליכי ומומחיות בדיקות לכלל המערכות בארגון".

"יש לנו שלוש קבוצות מומחים: אוטומציה, DevOps ועומסים. אלה יודעים לתת מענה על פי צורך – אם אצל אותו לקוח לאורך זמן או מתן פתרונות לכמה לקוחות במקביל. המומחים שלנו אף מכירים את כלל הכלים והפתרונות בשוק", אמר בלאו.

"V-Ness שותפה עסקית של כל ספקיות כלי הבדיקה וה-DevOps", ציין, "וכחלק מזה אנחנו מספקים מענה אובייקטיבי לכל לקוח. מומחי החטיבה מונחים להציע את הכלי והפתרון שהכי מתאים לצורך – והלקוח הוא זה שמחליט, לאחר שסיפקנו ניתוח מצב קיים וגישור פערים".

"העסקת חרדיות – שילוב של אידיאולוגיה ועסקים"

לסיום התייחס בלאו להעסקת חרדיות, כפי שמבוצע בחטיבה. "זו התמחות מיוחדת ואני רואה בכך שילוב של אידיאולוגיה ועסקים", אמר. הוא ציין כי "קיימת מגמת עלייה בהיקף החרדיות המועסקות בכל שנה".

"המודל שלנו נסמך על בוגרות הנדסאיות או מהנדסות שעוברות הכשרה מתאימה לעולמות הג'אווה (Java), אנדרואיד (Android), דוט.נט, קובול ועוד, בעולמות הבדיקות הידניות או האוטומטיות ובבדיקות עומסים", אמר בלאו. "לאחר ההכשרה הן עוברות התנסות מעשית בת כמה חודשים, בה הן עובדות 'Inhouse' או באתר הלקוח, לפי צרכיו. מודל זה משלב בין מתודולוגיה, תיאוריה ופרקטיקה. הבודקות מבצעות פרויקטים מעשיים במהלך הקורס והלקוח מעורב במעקב אחר עבודתן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים