CA הכריזה על Service Genius – תפיסה חדשה בתחום ניהול השירות

התפיסה מאפשרת לנותן השירות לקבל, במבט אחד, את כל המידע הנחוץ לטיפול יעיל באירועים, תוך הכוונה משלימת מידע לנותן השירות

01/12/2015 13:11
מימין: ג'ון סורנסון, מנהל פריסייל ב-CA ארצות הברית, ולירון יונה ומאיר אדלר מחטיבת CA ב-NessPRO ישראל, בהדגמה בתערוכת CA World בלאס וגאס

CA Technologies הכריזה בכנס השנתי שלה, CA World, שנערך באחרונה בלאס וגאס, על תפיסה חדשה בתחום ניהול השירות – Service Genius.

מהחברה נמסר כי התפיסה פותחה לאחר מחקר של יותר משנה, שכלל ראיונות עומק ותצפיות במוקדי שירות של כ-100 לקוחות בעולם, כמו גם ניתוח התנהגותי של תהליכי העבודה וחוויית השימוש, הן של הגורמים המטפלים והן של צרכני השירות בארגון.

החברה, שמיוצגת בישראל על ידי NessPRO, מבקשת למקם בתפיסה החדשה את מקבל השירות במרכז. היא מאפשרת לנותן השירות לקבל, במבט אחד, את כל המידע הנחוץ לטיפול יעיל באירועים (Incidents), תוך הכוונה משלימת מידע לנותן השירות.

העיצוב של המערכת, שנחשפה בראשונה בכנס, הוא אינטואיטיבי: לא עוד רשומות וטפסים מיושנים, אלא ממשק משתמש שנשען על תוצאות המחקר ההתנהגותי, ומנגיש בצורה נוחה את המידע המועשר בזמן אמת. זאת, במטרה לשפר משמעותית את חווית המשתמש ואת היעילות של מרכזי השרות.

תפיסת ה-Service Genius היא התפתחות של המוצר Service Desk Manager, המהווה תשתית לניהול תהליכי תפעול ושירות ארגוני, בין היתר ניהול אירועים, פתרון בעיות, בקשות שירות ושינויים. משולבות בתוכו יכולות תמיכה כלל ארגוניות עם חוויית משתמש המתמקדת בשירות עצמי, ניידות, שיתוף פעולה המבוסס על מדיה חברתית וניתוח מתקדם.

Service Desk Manager הוא חלק ממערך פתרונות ניהול השירות של CA, המיועד לסביבות פיזיות, וירטואליות וענן.

NessPRO תקיים ב-17 בדצמבר מפגש בנושא Service Genius בבית פנורמה בתל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים