AVCS תפיץ את פתרונות הווידיאו של אוויה

"השותפות בין החברות תורמת למינוף הפעילות אצל שתיהן, הן מבחינת היכולות הטכנולוגיות של המוצר והן לאור העובדה שמרכז המו"פ נמצא ברובו המוחלט בישראל", כך מסר עמית גרינמן, מנהל שותפים עסקיים באוויה ישראל

AVCS ואוויה

לאחרונה חתמה אוויה (Avaya) ישראל על הסכם שותפות אסטרטגי עם AVCS, במסגרתו תקדם AVCS את פתרונות הווידיאו המובילים והמקיפים של אוויה בשוק הישראלי.

פתרונות הווידאו של אוויה הינם תולדה של רכישת רדויז'ן (Radvision) על ידי החברה לפני כארבע שנים. פתרונות אלו משתלבים באופן מלא עם מערכות ה-UC (תקשורת אחודה) של אוויה.

"תחום הווידיאו מהווה את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של אוויה לכלל המגזר העסקי. השותפות בין החברות תורמת למינוף הפעילות אצל שתי החברות, הן מבחינת היכולות הטכנולוגיות של המוצר והן לאור העובדה שמרכז המו"פ נמצא ברובו המוחלט בישראל", כך מסר עמית גרינמן, מנהל שותפים עסקיים באוויה ישראל.

AVCS מתמחה בפתרונות למגזר העסקי ליישום והטמעה של מערכות VC ו-AV , חדרי ישיבות מתקדמים ושירותי ענן. לחברה ניסיון בניהול וביצוע פרויקטים בתחום UCC , אינטגרציה עם מערכות שונות, מערכות שליטה ובקרה, חשמל חכם בארגונים, פתרונות ייחודיים על פי צרכי לקוח ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים