דיבולד ואפקון אחזקות יספקו פתרונות של בנקאות דיגיטלית לשוק הישראלי

ההסכם בין החברות יציע למוסדות פיננסיים יתרון תחרותי ותפעולי משופר, הודות לטכנולוגיית בנקאות חדשנית ופתרונות מתקדמים אחרים של בנקאות דיגיטלית

דיבולד (Diebold) בחרה באפקון אחזקות (Afcon) כמפיצה החדשה ושותפת השירות המורשית שלה בישראל. כחלק מההסכם שחתמו החברות לשלוש שנים, אפקון תספק את הפתרונות המתקדמים של דיבולד לשוק הישראלי, כמו גם שירות ללקוחות שרכשו אותם.

ההסכם בין דיבולד לאפקון יציע למוסדות פיננסיים יתרון תחרותי ותפעולי משופר, הודות לטכנולוגיית בנקאות חדשנית כגון הסדרה החדשה של בנקטים שמייצרת דיבולד ופתרונות מתקדמים אחרים של בנקאות דיגיטלית.

"בנוסף לפתיחת נציגות בישראל לאחרונה, השותפות החדשה שלנו עם אפקון מציבה את דיבולד בעמדה התומכת בצמיחה ופיתוח של מוסדות פיננסיים בישראל," אמרה ריקי אביב, סגנית נשיא ומנכ"לית אזור מזרח אירופה וישראל בדיבולד. "צפיית הביקוש בשוק ושיתוף פעולה קרוב עם הלקוחות הם שמאפשרים לנו להמשיך לפתח את הפתרונות הנכונים בזמן הנכון על מנת לספק ללקוחות מוצרים העולים על דרישותיהם."

ריקי אביב, סגנית נשיא ומנכ"לית אזור מזרח אירופה וישראל בדיבולד. צילום: פלי הנמר

ריקי אביב, סגנית נשיא ומנכ"לית אזור מזרח אירופה וישראל בדיבולד. צילום: פלי הנמר

השותפות תאפשר לדיבולד לתמוך במוסדות פיננסיים בישראל ולמלא את צורכי הטרנספורמציה הבנקאית שהם מבצעים ואת יעדיהם, עם פתרונות ושירותים אמינים ומתוחכמים ברחבי הארץ.

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום. צילום: פלי הנמר

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום. צילום: פלי הנמר

"אנו מספקים פתרונות כוללניים וייחודיים, לרבות שירותים מנוהלים, פתרונות לסניפים דיגיטליים לא מאוישים ומפעילים מכשירים מתקדמים", אמר צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום, החברה הבת של אפקון, שתוביל את הפעילות בישראל. "השותפות עם דיבולד היא מרכיב חשוב בחזון הזה ותאפשר לנו להאיץ את הצמיחה העסקית על-ידי אספקת פתרונות המיכון הסניפיים המתקדמים ביותר למוסדות פיננסיים בישראל. רשת הבנקטים העצמאית החדשה שלנו מעניקה יתרון תחרותי הודות לפעולה יעילה, גמישה ומאובטחת יותר באמצעות חדשנות מתמשכת ואימוץ מושכל של טכנולוגיות חדשות".

ג'רי שנירר, מנכ"ל אפקון. צילום: פלי הנמר

ג'רי שנירר, מנכ"ל אפקון. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים