אקסטרים ריאליטי פיתחה מצלמת עומק בלי צורך בתלת מימד

לדברי אוסנת לידור, סמנכ"לית שיווק של החברה, "האלגוריתם שלנו מאפשר לזהות את התנועה של האדם בכל פריים של המצלמה בזמן אמת - הדבר מאפשר לחברות לספק בכל מצלמה את חוויית זיהוי התנועה כמו שקיימת היום במצלמת תלת מימד"

מימין: אסף ברזילי, מנכ"ל אקסטרים ריאליטי ואסנת לידור, סמנכ"לית השיווק של אקסטרים ריאליטי. צילום: אבי בליזובסקי

אקסטרים ריאליטי הישראלית הציגה בביתן הישראלי בתערוכת CES מערכת המאפשרת זיהוי בתלת מימד של תנועת אדם באמצעות ממצלמת רשת או טלפון רגילה – דו מימדית.

בביקורנו בביתן הסבירה אוסנת לידור, סמנכ"לית שיווק של אקסטרים ריאליטי, כי "האלגוריתם שלנו מאפשר לזהות את התנועה של האדם בכל פריים של המצלמה בזמן אמת. הדבר מאפשר לחברות לספק בכל מצלמה את חוויית זיהוי התנועה כמו שקיימת היום במצלמת תלת מימד".

"החברה הוקמה ב-2005 אבל הרבה מאוד שנים היתה במצב עבודה על הטכנולוגיה, אלגוריתמים, פטנטים. לחברה יש 22 פטנטים סביב העולם. במצב הנוכחי שבו אנו יוצאים לשוק ומוכרים את המוצר, אנו נמצאים רק שלוש שנים", אומרת לידור.

"הצגנו ב-CES עם היציאה לדרך. השנה זו הפעם השניה שאנו מציגים בתערוכה. מה שטוב בשילוב הדוכן בביתן הרשמי של מכון היצוא, הוא ראשית בגלל המיקום – באיזור הסטארט-אפים והאוניברסיטאות (יוריקה פארק), ושנית – מכון היצוא קבע לנו פגישות עם לקוחות פוטנציאלים, כדי שלא נעבוד רק עם עוברי אורח. זה מקל מאוד", אמרה.

החברה הוקמה על ידי דור גבעון, שהיום מכהן רק במועצת המנהלים. המשקיעים בחברה הם קרן מרקר, קרן צ'י-הו 360 הסינית, משקיעים קטנים יותר, וכמובן המדען הראשי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים