שיווק שותפים בלאס וגאס: מביאים לקוחות – מקבלים עמלות

אלפים הגיעו להציג את הפעילויות שלהם בכנס Affiliate Summit ● האירוע כלל בתוכו Meet Market, בו חברות הציעו את השירותים שלהן וקיבלו חשיפה ללקוחות חדשים

מקצוענים בווגאס. צילום: אריאל שפירא

כנס Affiliate Summit התקיים בשבוע שעבר בלאס וגאס ואלפים הגיעו להציג את הפעילות שלהם. הכנס התחיל ככזה שבא לתת מידע מקצועי בתחום ה-Affiliation,  גורמים שעזרו לספק טראפיק וכלים טכנולוגיים בעיקר לאתרי הימורים, אך בשנים האחרונות חדר למיינסטרים ועושה חיבור לעולם ה-Ecommerce ועולם פרסום האונליין. חברות רבות מציעות כלים טכנולוגיים חדשים, או שירותים בכלים קיימים על מנת לייצר הכנסות מפרסום.

הכנס שהתקיים בשבוע שעבר כולל בתוכו Meet Market, "שוק בשר", בו חברות יכולות להציג את השירותים שלהן ולקבל חשיפה ללקוחות חדשים. כמו כן יש מסלולי תוכן רבים שכוללים כלים, הרצאות וסדנאות להעשרת הידע ומקום נהדר לנטוורקינג.

צילום: אריאל שפירא

צילום: אריאל שפירא

שיווק שותפים (Affiliate Marketing) הוא צורה של שותפות עסקית-שיווקית בין עסקים לבין שותפים בקידום המכירות, בה השותפים לקידום המכירות אחראים למשיכת לקוחות אל האתר באמצעות קידום SEO ועוד. השותפים מקבלים עמלות על כל פעולה אותה מבצעים הלקוחות שהביאו אל האתר. המוכר חוסך בעלויות הפרסום על ידי מיקור-חוץ של הפרסום לאתרים אחרים המציגים את הפרסומות מטעמו תמורת עמלות פרסום.

תוכנית שותפים

תוכנית שותפים הוא תחום שתפס תאוצה רבה בשנים האחרונות, עקב התפתחותו של האינטרנט ברחבי העולם, אשר מאפשר לכל אחד לשמש כאנשי שיווק, או שותפים של חברה, מוצר ושירות, תוך שימוש באינטרנט.

המרות וסוגי המרות קיימות?

המרה הינה כל פעולה שהוגדרה מראש כיעד ומומשה. לדוגמה, חברה למכירת חלונות מעוניינת בלידים של אנשים שמעוניינים ברכישת חלונות. כל מתעניין שמילא את הפרטים שלו – בוצעה המרה – כאשר זה נעשה באמצעות תוכנית שותפים. מכאן הוא זכאי לקבלת אחוזים על הליד וגם על קבלת אחוזים מכל מכירה, כפי שהוסכם בשלב הראשון.

סדר גודל העמלות שמקבלים

העמלות יכולות לנוע מ-0.01 דולר ומעלה. ישנם מקרים בהם השותף מקבל תשלום על סמך אחוזי המכירה שהוא סגר, כך שהעמלה יכולה להשתנות.

הכנס נערך מדי שנה בלאס וגאס ומושך אליו חברות רבות, וגם לישראל יש ייצוג מכובד וניתן לשמוע עברית כל כמה צעדים. חברות דוגמת איירון סורס, מדיה שייקרס (Mediashakers), מארס מדיה (Mars Media) וכן הרבה סטארט-אפים קטנים יותר שנחשפים לקוחות מצליחים לנצל את הכנס למטרות אלו.

ההרצאות באירוע כוללות תחומי עניין דוגמת SEO, שימוש מושכל בבלוגים עבור מכירות, הפעלת מכירות במזרח הרחוק, שימוש בערוצי מדיה חברתית למיתוג חברות ומיתוג מקצועי אישי.

חוות דעת

אין ספק שהחוויה של כנס במקום כה מרוחק, באווירה של משחקי קזינו בכל מקום, אווירה מחשמלת וצבעונית בלילה בסטריפ המפורסם והמואר בלאס וגאס הופכת את האירוע לנוצץ ומיוחד, מירב האנשים שמגיעים לכנס מחפשים שיתופי פעולה מסחריים ומתבצעות עסקאות רבות בתחומים של רכישת תנועה בין אתרים , והגברת המוניטיזציה מהאתרים והפעילות שלהם.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צחי רוזנטל

    שיווק שותפים זה תחום מצוין להרוויח כסף רק דורש זמן והתמדה

  2. איציק עגם

    מכיר את התחום, אם אתה יודע איך לשווק באינטרנט מוצרים אפשר לעשות מזה הכנסה פסיבית!

אירועים קרובים