2BSecure נבחרה לשמש כאינטגרטור מורשה של CloudLock בישראל

CloudLock הוקמה בשנת 2011 על-ידי שלושה יזמים ישראלים, והיא מספקת לארגונים מעטפת אבטחת מידע רחבה ליישומים מבוססי ענן ● אלון מנצור, מנכ"ל 2Bsecure, מסר כי "שיתוף הפעולה בין החברות מצביע על הבעת אמון הדדי"

CloudLock ו-2BSecure

CloudLock, ספקית פתרונות Cyber Security ליישומים ארגוניים מבוססי ענן, הכריזה כי בחרה ב-2Bsecure, המתעסקת פתרונות אבטחת מידע מתקדמים, כאינטגרטור מורשה שלה בישראל.

נועה קרול-כתר, מנהלת שיווק ומכירות ב-CloudLock ישראל, מסרה כי "במסגרת הרחבת פעילותנו בשוק הישראלי, אנו שמחים לפעול עם שותף כמו 2Bsecure. השוק הישראלי בשל כיום לסביבות ענן, אך במקביל מחויב להעניק סביבת עבודה בטוחה שתאפשר להם לעבוד ביעילות תוך כדי שמירה מקסימלית על נכסי המידע בענן. אין ספק כי הניסיון וההיכרות של 2Bsecure, בשילוב היכולות הטכנולוגיות של CloudLock, יאפשרו לבסס את הפעילות שלנו בשוק הישראלי".

CloudLock הוקמה בשנת 2011 על-ידי שלושה יזמים ישראלים, גיל צימרמן, רון זלקינד וצחי שפסה, והיא מספקת לארגונים מעטפת אבטחת מידע רחבה ליישומים מבוססי ענן, הכוללים בין היתר את ServiceNow, Google Apps, Salesforce.com, Microsoft Azure O365, AWS, Force.com ,Dropbox. מערכת CloudLock מציעה לארגונים פתרון בתצורת API, מבוסס ענן (Cloud-Native) שאינו משפיע על משאבי ה-IT או על חוויית המשתמש הסופי ובמקביל נותנת מענה לשילוב פתרון היברידי בארגון על ידי התממשקות ל-proxy קיימים בארגון. החברה משרתת כיום למעלה מ-700 לקוחות גלובליים ו-10 מיליון משתמשים.

אלון מנצור, מנכ"ל 2Bsecure, מסר כי "שיתוף הפעולה בין החברות מצביע על הבעת אמון הדדי. פתרון ה-Cyber Security של CloudLock בעולם הענן, משלים היטב את סל הפתרונות שלנו כחברת יעוץ ואינטגרציה בתחום אבטחת המידע והסייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים