בינת השיקה שירותי ענן חדשים מבוססי פלטפורמת Actifio

החברה בחרה בפלטפורמה המתמחה בפתרונות לניהול, גיבוי ושחזור מידע ארגוני, לתמיכה בשירותי ענן לגיבוי והמשכיות עסקית

בינת תקשורת מחשבים ו-Actifio

בינת תקשורת מחשבים הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הטכנולוגיה Actifio, המתמחה בפתרונות לניהול, גיבוי ושחזור נתונים ארגוניים. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות בחרה בינת והטמיעה בליבת פעילות מחשוב הענן שלה את פלטפורמת Actifio לניהול המידע בענן Virtual Data Pipeline.

המערכת תומכת  בשירותי ענן לגיבוי ו-DR ארגוניים (Backup & DR Cloud Services), שיצטרפו לשירותי הענן של החברה. בינת נמצאה כספקית שירותי ענן היחידה בישראל העושה שימוש בפלטפורמת Actifio.

שירותי Backup & DR Cloud Services כוללים פתרון גיבוי מרוחק בענן ושכפול של המידע, כולל גיבוי מלא של שרתים ותחנות עבודה באתרי הייצור של הארגון, כך שיתאפשר זמן תגובה מיידי וקרוב לזמן אמת במצבים של התאוששות מאסון או הקמה של סביבות נוספות, דוגמת בדיקות או פיתוח.

שירותי הגיבוי וההמשכיות העסקית הינם חלק מפלטפורמת הענן של בינת Bynet Cloud Agility, הכוללת מגוון של שירותי ענן בתחומי התשתיות והתקשורת הארגונית, ומרכזה במתקן הדטה סנטר אותו הקימה בינת במתחם הר החוצבים בירושלים.

שותפות עסקית וטכנולוגית

פלטפורמת ניהול המידע בענן של Actifio מבוססת על ארכיטקטורה מודרנית של ניהול המידע בענן, המספקת לשירותי הגיבוי וה-DR בענן של בינת יכולות בתחומים הבאים: אפשרויות להאיץ ולהוזיל משמעותית את תהליכי הגיבוי באמצעות צמצום השימוש במשאבי המחשוב והרשת; העלאת רמת ה-SLA על ידי קיצור זמני השחזור; יכולת לקבוע את רמות ה-SLA בהתאם לרמת הקריטיות של המידע או המערכת המגובה; תמיכה בדרישות רגולטוריות בתחום הגנת המידע והפרטיות, דוגמת תכונת Data Masking להסוואה של מידע פרטי; ועוד. יתרונות אלו באים לידי ביטוי בין השאר בשיפור מדדי נקודת שחזור מערכת (RPO) וזמני שחזור המידע (RTO). כמו כן הפתרון  מאפשר יכולת ביצוע בדיקות ותרגולים של ה-DR בענן בכל עת, זאת מבלי שהדבר ישפיע על מערכות הייצור.

עוד יכלול שיתוף הפעולה בין בינת ו-Actifio שותפות עסקית וטכנולוגית במסגרתה תבצע בינת פעילות בתחומי שיווק, ייעוץ, מכירה, הטמעה ושירות של סוויטת פתרונות ניהול המידע, גיבוי ושחזור של Actifio בשוק הישראלי.

גיא ברגמן, מנהל פעילות ענן המחשוב בבינת תקשורת מחשבים, אמר כי "התלות הגבוהה של ארגונים במידע להמשכיות הפעילות העסקית שלהם היא גבוהה היום מכל נקודה בעבר. באמצעות שיתוף הפעולה עם Actifio אנו מספקים שירותים ופתרונות המיועדים לענות על צרכי המגזר הארגוני בתחום של ניהול המידע, גיבוי שלו ושחזורו. הביקוש לפתרונות מתקדמים בתחום זה נמצא בעלייה, והוא חלק מהמגמה של ארגונים לבצע תהליכים של שדרוג ומודרניזציה בתחומי אחסון המידע והטיפול בו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים