Inclusite השיקה גרסה חדשה לפתרון הנגשת האתרים שלה

הגרסה החדשה כוללת תמיכה מלאה בעברית, תמיכה במיקרופון בדפדפנים מבוססי HTML5, תאימות אוטומטית גבוהה יותר לתקנות נגישות ושיפורים נוספים אל מול הגרסאות הקודמות

גרסה חדשה. Inclusite

החברה הספרדית Inclusite הכריזה על גרסה 3.15 למערכת הנגשת האתרים לאנשים עם מוגבלויות ולשירות באמצעות הענן אותו הוא מספק כיום ברחבי העולם.

במסגרת ההכרזה עדכנה החברה את הלוגו שלה והקימה אתר אינטרנט חדש, שפועל בספרדית, אנגלית, צרפתית ועברית, ומונגש לאנשים עם מוגבלויות באופן מלא. האתר מציע מידע מורחב אודות שירות הנגשת האתרים של החברה, עדכונים, היסטוריה, חדשות וממליצים.

הגרסה החדשה כוללת תמיכה מלאה בעברית, תמיכה במיקרופון בדפדפנים מבוססי HTML5, תאימות אוטומטית גבוהה יותר לתקנות נגישות ושיפורים נוספים אל מול הגרסאות הקודמות.

Inclusite הספרדית הוקמה ב-2011 ויש לה כיום יותר מ-700 לקוחות באירופה, דרום אמריקה וארצות הברית. הפתרון מתאים את עצמו לצרכים הספציפיים של כל משתמש, ומציע הנגשה לכולם. הוא מחלק את הדף לאזורים ממוספרים – שיטה שעל פי החברה מקלה על הגלישה ועוזרת למשתמש להבין טוב יותר את אזורי התוכן השונים. כל אזור תוכן על גבי הדף מסומן באופן ברור על ידי מספר, וכך גם לגבי תפריטים. ב-Inclusite אומרים ששיטה זו מאפשרת למשתמש לנווט מהר יותר בין ובתוך תפריטים ואזורי תוכן שונים לאורך האתר.

כמו כן, יש בגרסה החדשה מנגנון הקראה של טקסטים המובנה בשירות והיא תומכת בגלישה באמצעות מקלדת, פקודות קוליות או הפקת צלילים תוך שימוש במיקרופון רגיל. למילוי טפסים פיתחה החברה סט מקלדות וירטואליות ומנגנון טיפול במסמכי PDF, כמו גם מנגנוני הנגשת וידיאו ואודיו המופעלים בין היתר באמצעות פקודות קוליות.

פרננדו הרננדז, מנכ"ל החברה, "אנחנו עוסקים בשירות ובמתן מענה לצרכים באמצעות טכנולוגיה, אותה אנחנו מנגישים לכולם, ולא רק בעמידה בחוקים ותקנות".

לדברי יוסי שקד, מנכ"ל משותף במבקיעים, נציגת Inclusite בישראל, "אנחנו מביאים ראייה אחרת מהמקובל עד כה בארץ להנגשת אתרים לאנשים עם מוגבלויות. באמצעות הפתרון, בעלי אתרים צפויים לחיסכון ניכר בזמן ובעלויות הכרוכות בהתאמת האתרים לדרישות התקן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים