C-Data תפיץ את פתרונות נוטניקס בישראל

הפתרונות מאפשרים יכולת גידול לכל סוג Work Load ועל ידי כך מספקים שירותי IT במודל ענן

C-Data ונוטניקס

C-Data חתמה על שיתוף פעולה עם נוטניקס (Nutanix) ותחל להפיץ את פתרונות hyper converged שלה בארץ החל מהחודש הנוכחי.

מנוטניקס נמסר כי היא מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לספק פלטפורמה עם מאפיינים של לקוחות אנטרפרייז לסביבות ענן אחודות, על ידי שילוב של וירטאליזציה ואחסון בארכיטקטורת software-defined עם יכולות עשירות.

פתרון ה-Acropolis עם מערכת הניהול Prism מספק פשטות ויכולת גידול לכל סוג Work Load ועל ידי כך מספק שירותי IT במודל ענן המאפשרים לדטה סנטר המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.

ארז עציון, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-C-Data

ארז עציון, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-C-Data

לדברי ארז עציון, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-C-Data, "הטכנולוגיה של נוטניקס מתאימה כמו כפפה לסל הפתרונות שלנו. עצם היותנו גוף לפתרונות וירטואליים אשר כוללים שרתים, תקשורת, מערכות אחסון ורישוי של VMware – מאפשר לנו לספק למשווקים שלנו פתרונות לתשתית וירטואלית עבור מרכזי המחשוב. כמו כן, צוות המהנדסים שלנו מאפשר לתכנן פתרונות בהתאמה לצורכי הלקוחות והמשווקים, כך שמצד אחד יספקו את הדרישות העסקיות והמבצעיות ומצד שני יניבו יתרון עסקי".

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל

לדברי נדב טוביאס, מנהל פעילות נוטניקס בישראל, "אנחנו מספקים את ה״תשתית השקופה״ המאפשרת לעסקים להתמקד בליבה ולא בניהול התשתיות. אנחנו רואים ב-C-Data שותף אסטרטגי לבניית המותג בשוק המקומי עם יכולות טכנולוגיות ומכירה המתאימות לפעילות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים