בנק לאומי בריטניה בחר את Infosys Finacle עבור בנקאות מקוונת

מערכת Finacle Corporate e-banking תאפשר לבנק לרכז את מאמציו בתחום העסקי, במקום להפנות את משאביו לתחזוקת מערכת ה-e-banking הקיימת

Infosys ובנק לאומי בריטניה

Infosys Finacle, חלק מחברת EdgeVerve Systems וחברה בת של אינפוסיס (Infosys) העולמית, הודיעה על חתימת הסכם עם בנק לאומי בריטניה, על החלפת מערכת הבנקאות המקוונת (e-banking) הקיימת של הבנק, במערכת ה-e-banking של Finacle.

Infosys פעילה במגזר הפיננסי בישראל והינה שותפה עסקית של טלדור, מספקיות ה-IT המובילות בישראל.

מערכת Finacle Corporate e-banking תאפשר לבנק לרכז את מאמציו בתחום העסקי, במקום להפנות את משאביו לתחזוקת מערכת ה-e-banking הקיימת. הפתרון החדש יאפשר לבנק לספק ללקוחותיו גישה מקוונת לשירותי ה-e-banking דרך כל מכשיר שברשותם; טלפון נייד, מחשב, טאבלט, או כל מכשיר אחר.

לדברי לסלי סקרטן, דירקטור ו-COO, בנק לאומי בריטניה, "המערכת תספק לנו פתרון מלא ומודרני של בנקאות מקוונת עבור הדרישות המשתנות של הבנקאות העסקית שלנו. בחרנו ב Finacle בגלל יכולות 'out of box'  של המערכת, גישת יישום מהירה וגמישה, והיכולת שלה לעבודה מרובת-פלטפורמות".

מייקל רה, סמנכ"ל בכיר ומיועד ל-Edgeverve, CEO, אמר כי "המערכת תאפשר לבנק להציע מוצרים עדכניים, לשפר את חווית המשתמש, ולעמוד בדרישות המשתנות במהירות של לקוחותיהם העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים