אסוס השיקה מחשב חדש לשוק העסקי

הדגם החדש, B8430UA, כולל מסך 14 אינץ' FHD, מצלמת FHD, קורא טביעות אצבע, מקלדת מוארת עמידה למים, זיכרון RAM DDR4 של עד 12 ג'יגה-בייט ומעבד i7 מסדרת Skylake ● המחיר המומלץ: 5,290 שקלים

מחשב חדש לשוק העסקי. B8430UA של אסוס

מחשב חדש לשוק העסקי: אסוס (Asus) השיקה בישראל מחשב נייד חדש המיועד למשתמשים העסקיים, מסדרת AsusPRO.

הדגם החדש, B8430UA, כולל מסך 14 אינץ' FHD עם תכונת Anti glare, מצלמת FHD לשיחות ועידה, קורא טביעות אצבע לאבטחת מידע, מקלדת מוארת עמידה למים, זיכרון RAM DDR4 של עד 12 ג'יגה-בייט ומעבד i7 מסדרת Skylake. משקלו, כולל סוללה, מגיע ל-1.7 ק"ג, והוא אף מצויד במודם סלולרי. לפי החברה, הסוללה מספיקה לתשע שעות עבודה.

אסוס ציינה כי מחשב זה נבחר לשמש עובדי משרדים וארגונים במגזר הממשלתי, על ידי החשב הכללי במשרד האוצר.

סדרת AsusPRO מתאפיינת במארז קשיח, שלפי אסוס עומד בסטנדרטים מחמירים ובמבדקי איכות קפדניים, פתרונות ניהול ואבטחה מתקדמים, מנגנון שנועד להגן על הדיסק הקשיח מפני זעזועים ושירות באתר הלקוח. בנוסף, קיימת אופציה לשימוש בכרטיס חכם וסורק טביעות אצבע.

דגם B8430UA מוצע עם מעבדי i5 או i7 מהדור החדש של אינטל (Intel), ותומך בזיכרון RAM של עד 12 ג'יגה-בייט. עוד מוטמעות בו טכנולוגיות אבטחה, מלבד סורק טביעות אצבע, כמו Kensington lock, אתחול BIOS באמצעות סיסמה, הגנה על הדיסק באמצעות סיסמה ו-TPM (ר"ת Trusted Platform Module).

הדגם מוצע בכמה אפשרויות של אחסון – החל מדיסק HDD של 500 ג'יגה-בייט ועד אחסון SSD בנפח 256 ג'יגה-בייט. המחשב אף כולל קורא כרטיסים, ומלבד תמיכה בתקני תקשורת Wi-Fi הוא אף תומך ב-4G LTE.

המחיר המומלץ למחשב מדגם זה, עם מעבד i7, זיכרון RAM של 12 ג'יגה-בייט ואחסון SSD של 256 ג'יגה-בייט, יעמוד על 5,290 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים