סונדר פיצ'אי: גוגל תהיה "דעתנית יותר" בעיצוב ה-Nexus

החברה רואה צורך "לדחוף את המכשירים קדימה", אמר המנכ"ל בראיון ● נראה שהוא התכוון לא רק לעיצוב, כי אם גם לטכנולוגיות חדשות שיוטמעו בגרסאות הבאות של משפחת הסמארטפונים

דור חדש כעם טכנולוגיות חדשות? Nexus של גוגל

גוגל (Google) מנסה לקדם את קו ה-Nexus העתידי שלה ביתר שאת ומתכוונת לקחת יותר שליטה על העיצוב של המכשיר. בראיון שהעניק אתמול (ד') סונדר פיצ'אי ב-Code Conference אמר מנכ"ל גוגל כי החברה שהוא עומד בראשותה מתכוונת "להיות דעתנית יותר בנוגע לעיצוב הטלפונים", במיוחד לנוכח העובדה שהיא רואה צורך "לדחוף את המכשירים קדימה".

ייתכן שפיצ'אי מכוון בדבריו לא רק לעיצוב הניידים במובן המראה החיצוני, אלא גם אל הרצון של גוגל להדגיש טכנולוגיות חדשות שיציעו מכשירי ה-Nexus שלה. בשנה הקודמת הוסיפה החברה חיישני טביעת אצבע למכשירים אלה, שסייעו להם לרכוש עוד תכונה כמעט סטנדרטית שמתלווה כיום למכשירי אנדרואיד (Android) חדשים.

עם כל הכבוד לעיצוב, מה שפיצ'אי התמקד בו במהלך הראיון היה התוכנה. בדבריו הוא טען ש-"אני מקווה שתראו אותנו מוסיפים תכונות נוספות על גבי האנדרואיד בטלפוני Nexus. יש הרבה חדשנות תוכנה שמתוכננת".

תשובתו זו של המנכ"ל הגיעה לאחר דרבון מהכתב וולט מוסברג, שכותב ב-Recode וב-The Verge, ששאל אם גוגל מעוניינת להתחיל בייצור הטלפונים שלה מאפס. "לא", ענה לו פיצ'אי. "התוכנית שלנו היא עדיין לעבוד עם יצרניות ציוד מקוריות בתהליך ייצור הטלפונים". נראה שהדבר מעיד על כך שגוגל לא מחפשת שינויים מרחיקי לכת אלא רק רוצה לשלוט קצת יותר על מה שהיא משחררת בקו ה-Nexus הבא שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים