בנק דיסקונט מאפשר הזדהות באמצעות טביעת אצבע – גם באנדרואיד

האפליקציה מאפשרת הצטרפות לשירות "מבט זריז", שבו מוצג מידע בסיסי על יתרת העובר ושב, שלוש התנועות האחרונות, החיובים בכרטיסי האשראי ושווי תיק ניירות הערך

האפליקציה החדשה של בנק דיסקונט. צילום: יח"צ

אפליקציה של בנק דיסקונט מאפשרת הזדהות באמצעות טביעת אצבע גם במכשירי אנדרואיד (Android) שתומכים בטביעת אצבע ושיש להם מערכת הפעלה מתאימה.

לפני כשנה וחצי השיק הבנק את שירות דיסקונט Touch, המאפשר זיהוי באמצעות טביעות אצבע, למכשירי ה-iPhone וכעת הוא הורחב גם למכשירי אנדרואיד.

"מבט זריז" על מצב העו"ש. צילום: יח"צ

"מבט זריז" על מצב העו"ש. צילום: יח"צ

האפליקציה מאפשרת ללקוחות להצטרף לשירות "מבט זריז", שבו מוצג מידע בסיסי ללא תהליך הזדהות על יתרת העובר ושב, שלוש התנועות האחרונות, החיובים בכרטיסי האשראי ושווי תיק ניירות הערך.

השימוש השוטף באפליקציה, לאחר הכניסה הראשונית והזדהות מלאה, יהיה באמצעות הזנת סיסמה בלבד.

בנוסף, האפליקציה החדשה מספקת ללקוח תובנות על מצב החשבון והצעה לביצוע פעולות רלוונטיות בהתאם למיקומים השונים של המשתמש בה.

חידושים אלה מצטרפים למספר מהלכים שהוביל באחרונה דיסקונט לשיפור חווית השירות בערוצים הדיגיטליים, בהם: אתר פעולות חדש, ששם דגש על חוויית משתמש נוחה ומידע נגיש ורלוונטי; אפליקציית My Finance, שמאפשרת לקבל מידע על תיק ניירות הערך של הלקוח, בהתאמה אישית וללא צורך בפתיחתה; ואפליקציית דיסקונט Watch לשעון החכם של אפל (Apple), שפועלת בסנכרון ומאפשרת קבלת מידע על החשבון ללא הזדהות.

לוי הלוי, סמנכ"ל וראש חטיבת הטכנולוגיות והתפעול של בנק דיסקנוט, אמר כי "האפליקציה החדשה היא נדבך נוסף למגוון השירותים הדיגיטליים שהבנק מציע ללקוחותיו. התמקדנו בפיתוח האפליקציה במענה לצרכי הלקוחות והתוצאה היא אפליקציה חדשנית, אינטואיטיבית, שמייצרת חוויית שימוש. בחודשים הקרובים יושקו בה שירותים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים