סלברייט הטמיעה מערכת לאינטגרציה בין האפליקציות הארגוניות שלה

הפלטפורמה, מבית IConduct, מסנכרנת בין כל מרכיבי תשתיות המחשוב והאפליקציות הארגוניות, בין אם On premise ובין אם בענן ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

סלברייט

סלברייט השלימה באחרונה פרויקט בו יושמה פלטפורמת IConduct ליצירת אינטגרציה וסנכרון מלא בין כל תשתיות ה-IT והאפליקציות הארגוניות שלה, במתכונת iPaaS (ר"ת Integration Platform as a Service). היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

פלטפורמת IConduct מסנכרנת בין כל מרכיבי תשתיות המחשוב של סלברייט והאפליקציות הארגוניות שלה, בין אם הן On premise ובין אם בענן.

הפלטפורמה מאפשרת לסלברייט ניהול באופן אחיד בממשק המסנכרן את המידע בין האפליקציות באופן מלא. המעבר נעשה "מאחורי הקלעים", כשירות ענן, תוך תמיכה במודל היברידי, שבו חלק מהמערכות הארגוניות נמצאות בענן וחלקן בתוך ה-LAN הארגוני, ומבלי לפגוע בתהליכי העבודה הסדירים של החברה. הפתרון מאפשר יצירת סנכרון מידע קבוע וחוצה ארגון, שמבטיח את שלמות המידע גם בשלבי המעבר בכל אזורי הפעילות הפרוסים בעולם. כל זאת באמצעות ממשק אחיד לניהול עצמי, שמאפשר חיבור יישומים ארגוניים ללא צורך בתכנות או בכתיבת קוד.

מספר רב של תהליכי אינטגרציה בסביבות מורכבות

הפרויקט כלל מספר רב של תהליכי אינטגרציה בסביבות מורכבות ורב מערכתיות בתחומים ורטיקליים שונים של החברה, כגון שירות, מכירות, תפעול, מו"פ ופיננסים. במסגרת הפרויקט שולבו התשתיות מבוססות ה-AWS עם האפליקציות הארגוניות, שכוללות את Salesforce ,TFS ו-NetSuite, וכן המערכת הפנים ארגונית של החברה להפקת רישיונות ללקוחות שפותחה על ידה, MyCellebrite.

סלברייט פיתחה מערכת זו לטובת הפקה וריכוז סדרתיים, תוך קישור לחשבונות השונים. כאשר הוטמעה מערכת ה-CRM של Salesforce עלה הצורך לסכרן בין המערכות, ופותח על ידי צוות IConduct חיבור מבוסס API המאפשר התממשקות בין המערכות והנתונים.

משה סגל, מנכ"ל IConduct, אמר כי "ארגונים מתמודדים עם מציאות מורכבת, של ריבוי סביבות IT ואפליקציות ארגוניות ורטיקליות מתמחות. הפלטפורמה של IConduct מאפשרת ליצור אקו-סיסטם אחד, היברידי, שתומך בכל אפליקציה ובכל תשתיות ה-IT הארגוניות – בענן אוOn premise ".

עמנואלה גוטרמן, דירקטורית מערכות מידע בסלברייט, ציינה כי "היישום של פלטפורמת IConduct נבע מהצורך שהתעורר בחברה ליצור אינטגרציה מלאה בין מערכות ה-CRM וה-ERP עם המערכות הפנים ארגוניות, תוך שמירה על עצמאות העבודה של כל אזור פעילות בשלוחות הגלובליות שלנו. יכולות האינטגרציה של IConduct הצליחו לייעל את תהליכי העבודה ולאפשר לצוותים שלנו – בתחומי המכירות, השיווק, השירות והפיתוח – להגיע לביצועים עסקיים טובים יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים