קבוצת One1 תשווק בישראל את פתרונות הענן של Kyriba

מערכת הניהול הפיננסי של החברה מוצעת לארגונים כשירות בענן וכוללת אינטגרציה מובנית למערכות ERP כגון NetSuite, סאפ ואורקל

רומן מיטשל, מנהל חטיבת One1Up ב-One1

קבוצת One1 תפעל לשיווק, מכירה, יישום, הדרכה ותמיכה של פתרונות Kyriba בענן בקרב ארגונים בישראל – כך נמסר משתי החברות.

Kyriba תומכת ב-1,300 ארגונים בעולם, שבהם כ-40 אלף משתמשים, הכוללים ארגונים בכל גודל. בין לקוחותיה נמצאות חברות בינלאומיות, בהן כאלה שכלולות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500), וארגונים ממגוון תעשיות, כגון קמעונות, ביטוח, בנקאות ופיננסים, IT, מוצרי צריכה וייצור.

הפתרון מוצע כשירות בענן (SaaS), והוא זמין בכל רגע ומהווה מקור אחיד לנתוני הגזברות בארגון, כולל עמידה בתקני SOC 2, אבטחת מידע ורגולציה. הוא כולל אינטגרציה מובנית למערכות ERP בענן דוגמת NetSuite ולפתרונות ERP אחרים כגון סאפ (SAP) ואורקל (Oracle).

מ-One1 נמסר כי מערכות ניהול המזומנים והסיכונים של Kyriba מבטיחות שקיפות רבה יותר באשר למצב הנזילות של הארגון, ומספקים להנהלת הארגון ולמנהלים הפיננסיים את הכלים הדרושים כדי לקבל החלטות אסטרטגיות. כמו כן, הם מקלים על ניהול הגזברות הכולל ועל הבקרה התזרימית בארגונים גלובליים, מרובי אתרים בעולם ושעובדים עם מאות בנקים.

רומן מיטשל, מנהל חטיבת One1UP ב-One1, אמר כי "פתרונות הניהול הפיננסי הגלובלי של Kyriba משמשים עשרות אלפי משתמשים ברחבי העולם ומספקים מענה טכנולוגי המבוסס לחלוטין על מחשוב ענן. בכך הם מאפשרים לארגונים להטמיע מערכת גזברות בזמן קצר, ולחסוך את הצורך בשדרוגים ובתשתיות מחשוב כבדות ויקרות".

לדבריו, "מנהלי כספים בארגונים נדרשים לכלים לניהול סיכונים וגזברות אך נמנעים מליישם פתרונות ישנים בגלל מורכבות, טכנולוגיה מיושנת והצורך בפרויקט יקר וארוך. הפתרונות של Kyriba מאפשרים להם לנהל את התזרים והגזברות במקום אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים