ARM השיקה שני שבבים חדשים לסמארטפונים

לפי החברה, השבבים החדשים - Mali-V61 ו-Mali-G51 - מיועדים לשימוש בסביבות עבודה מודרניות שכוללות, בין השאר, הזרמת וידיאו באיכות 4K בזמן אמת, תוך שמירה על צריכת כוח נמוכה

ARM

ARM מציעה שני שבבים גרפיים חדשים עבור תעשיית המובייל, ובעיקר לשימוש בטלפונים חכמים, יחד עם ליבות ה-Cortex שלה ב-64 סיביות. לפי החברה, השבבים החדשים – Mali-V61 ו-Mali-G51 – מיועדים לשימוש בסביבות עבודה מודרניות שכוללות, בין השאר, הזרמת וידיאו באיכות 4K בזמן אמת, תוך שמירה על צריכת כוח נמוכה.

Mali-V61 הוא שבב שאמור בעיקר לטפל בהזרמת נתונים באיכות 4K בשידור חי כדי לתת מענה טוב יותר, לפי ARM, לצרכים כמו שידור חי ברשתות חברתיות (למשל Facebook Live). מעבר לכך, ניתן יהיה כעת להשתמש בעיבוד באיכות של FHD בקצב של 60 פריימים לשנייה גם במספר ליבות במקביל ולא בליבה יחידה בלבד – דבר שיאפשר עיבוד וידיאו מהיר ומדויק יותר באיכות תמונה זו.

בנוסף, הכלילה ARM בשבב זה תמיכה בתקן VP9, שצפוי להיות לאחד המקודדים הרווחים בתחום.
השבב הנוסף, Mali-G51, מכוון על ידי החברה יותר לתחומי המציאות הווירטואלית והמציאות הרבודה, בפתרונות דלי הספק. לפי ARM, שבב זה קטן פיזית ב-30% לעומת הדור הקודם, Mali-T830, ומציע שיפור ביצועים שעומד על 60% למ"מ רבוע של סיליקון.

מהחברה נמסר כי השבבים החדשים כבר זמינים לרישוי.

ARM

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים