אינטל ו-ויזה יפתחו ביחד אמצעי תשלום מאובטחים

החברות ישלבו פתרונות אבטחה בערכות השבבים של אינטל ויסייעו ליצרני מכשירים לפתח אפשרויות תשלום מאובטחות יותר ● הן מתמקדות במוצרי אינטרנט של הדברים ובשיפור תהליכי האימות המקוון ואימות המכשירים

ויזה ואינטל בשיתוף פעולה

ויזה (Visa) העולמית ואינטל (Intel) יציעו ביחד טכנולוגיות תשלום ואבטחת מידע למגוון רחב של מכשירים מחוברים – החל ממחשבים אישיים ומכשירים ניידים, וכלה במכשירי חשמל חכמים וגאדג׳טים לבישים.

במסגרת ההסכם, שתי החברות יעבדו כדי לשלב פתרונות אבטחת מידע בערכות השבבים של אינטל ולסייע ליצרני מכשירים לפתח אפשרויות תשלום מאובטחות יותר, בשני תחומים עיקריים:

אינטרנט של הדברים מאובטח יותר – אינטל ו-ויזה ישלבו את טכנולוגיית ההצפנה של חברת כרטיסי האשראי עם מערכת Data Protection Technology for Transactions של ענקית השבבים, ויציעו לקמעונים פתרון משולב להעברת נתונים מאובטחת יותר, לדבריהן. יחד, ויזה ואינטל מתכננות להטמיע פונקציות אבטחה מבוססות חומרה (Hardware Root of Trust) בשבבים של אינטל, ולהתבסס על המודולים הללו בעזרת תוכנה משותפת.

שיפור תהליך אימות מקוון ואימות מכשירים – לפי שתי החברות, האפשרות לקבוע האם בעל הכרטיס מבצע רכישה דרך מכשיר תשלום מזוהה יכולה לסייע לסוחרים ולגופי הסליקה להבחין בין עסקאות מורשות וחשודות. אינטל ו-ויזה שואפות להפוך את תהליך זיהוי המכשיר לפשוט יותר. העברת נתונים ברמת החומרה – בצורת קוד מכשיר מאובטח – במהלך תהליך האימות של פרוטוקול 3-D Secure תעניק, לדבריהן, לגופי הסליקה אפשרות לקבוע בביטחון רב יותר האם להעניק אישור מהיר לעסקות בסיכון נמוך, או לדרוש אימות נוסף מעסקות חשודות. הפתרון, Online Connect של ויזה, ישולב במערכות 7th Gen Core של אינטל ויתמוך בפרוטוקול 3-D Secure הקיים, כמו גם בגרסה 2.0 העתידית שלו, ש-EMVCo צפויה להשיק כבר השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים