eWave השלימה את רכישת וונדימו

הרוכשת הייתה המפיצה הבלעדית בישראל של המוצר של וונדימו, והגדילה את כמות הלקוחות בצורה משמעותית במהלך התקופה בה עבדו השתיים ביחד

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

קבוצת eWave השלימה באחרונה רכישה של 100% ממניות וונדימו שמתמחה בפתרונות הדרכה, הסמכה והכשרות עובדים.

הרכישה בוצעה לאחר כשנה וחצי בה eWave הייתה המפיצה הבלעדית של המוצר של וונדימו בישראל – תקופה שבמהלכה הגדילה את כמות הלקוחות בצורה משמעותית.

המערכת מאפשרת לנהל את חיי העובד מיום כניסתו ועד עזיבתו של הארגון בהיבטי ההכשרה וההסמכות, הלימוד המקוון (LMS) והלימוד הפרונטלי כולל ניהולי משאבי כיתה, שאלונים, סקרים, שיחות הערכה ועוד, והיא הפכה להיות המוצר המוביל בתחומו בארץ. כיום ניתן למצוא את המוצר מותקן בארגונים שונים כגון קוקה קולה, פז, דלק, טן, מגדל ביטוח , הכשרה ביטוח, שופרסל, טמפו ועוד רבים אחרים. כמו כן, המוצר תומך בתהליך אקרדיטציה מלא לתחום הבריאות ומותקן בבתי חולים ציבוריים ופרטיים כגון אסותא, מדיקל סנטר, שערי צדק ועוד.

לדברי שאולי נקר, מנכ"ל משותף בחברת eWave, "רכישת וונדימו היא רכישה אסטרטגית, לאור העובדה שלקבוצה פתרונות שונים בתחום הפורטלים הארגוניים, פתרונות לתקשורת פנים ארגונית, פורטלי ידע וניהול עובדים ועוד. מעתה גם יתאפשר לנו לייצר פתרונות נוספים בעולם ניהול העובדים, ההדרכות והתקשורת הפנים ארגונית תוך חיבור של הפתרונות השונים הקיימים של הקבוצה, שיהיו זמינים בדסקטופ ובמובייל."

עוד הוסיף נקר, שהבשלות וההבנה בקרב הארגונים לגבי היותו של העובד סוג של "לקוח" של משאבי אנוש ושל מחלקות אחרות בארגון, הציפו את העובדה שהדרך להגיע אליו, על מנת לשתף אותו ולעדכן אותו ב"שפת הארגון", בחידושים ובהחלטות שונות, דורשת מערכת שתהיה זמינה עבורו בדסקטופ ובמובייל ותעזור לארגון לנהל את מחזור החיים שלו, להגדיל את הרגשת השייכות שלו לארגון, וביחס ישר להגדיל את התפוקה שלו. על כן, אומר נקר, שבשנת 2017 נוכחותה של וונדימו בשוק הישראלי תבוא לידי ביטוי בצורה משמעותית.

קבוצת eWave, שהוקמה בשנת 1999, מתמחה בפיתוח מערכות אינטרנט, מובייל, מערכות לוגיסטיות, אינטגרציה, תשתיות, אבטחת מידע ויישום מלא של פתרונות Omnichannel כחלק מאסטרטגיית הדיגיטל של הארגון. הקבוצה הינה בבעלות פרטית ומעסיקה כ-1000 אנשי מקצוע ומובילה פרויקטים עבור לקוחות בישראל, ארה"ב, אפריקה, הודו וברזיל.
eWave שותפת זהב של מיקרוסופט (Microsoft) בפתרונות ענן ופיתוח על פלטפורמות שונות כגון sharepoint, AZURE, WebApps, CRM ועוד. כמו כן החברה מפתחת פתרונות שונים על תשתיות OpenSource, ביניהן WordPress, Drupal ו-Umbraco והיא בין החברות היחידות בישראל שמוסמכת ע"י Umbraco.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים