כריס הסו מ-HPE מונה למנכ"ל קבוצת מיקרו פוקוס

הסו משמש כמנהל התפעול העולמי, מנהל חטיבת התוכנה העולמית וסגן נשיא בחברה ● הוא ייכנס לתפקידו עם השלמת המיזוג בין שתי החברות

כריס סו, מנכ"ל מיקרו פוקוס

מיקרו פוקוס (Micro Focus) הודיעה באחרונה על מינויו של כריס הסו מ-HPE למנכ"ל הקבוצה העולמית. המינוי ייכנס לתוקף עם השלמת מיזוג עסקי התוכנה של HPE עם מיקרו פוקוס, שעליו הוכרז בספטמבר.

הסו משמש כיום כמנהל התפעול העולמי, מנהל חטיבת התוכנה העולמית וסגן נשיא ב-HPE. עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל יחליף אותו סטפן מורדוך כמנהל התפעול העולמי. מורדוך ישמש עד אז כמנכ"ל זמני של הקבוצה.

יצוין כי הסו מונה לתפקיד מנהל התפעול של HPE בנובמבר 2015 ולתפקיד מנהל חטיבת התוכנה – בספטמבר האחרון. בטרם הצטרפותו ל-HP (עוד לפני שזו פוצלה לשתי חברות), הוא שימש כמנהל חברת ההשקעות KKR, בין נובמבר 2008 לדצמבר 2013. הוא הצטרף לחברה ב-2007. לפני כן הוא היה במשך שש שנים מנהל בפירמת הייעוץ מק'ינזי (McKinsey).

עוד הכריזה קבוצת מיקרו פוקוס כי נילס ברקמן ימשיך לשמש כמנהל בכיר ב-Suse, שהצטרפה לקבוצה ב-2015, וכי קווין לוסמור ימשיך לשמש ביו"ר בכיר עד סוף אפריל 2018.

ממיקרו פוקוס נמסר כי היא תפרסם מידע נוסף אודות הנהלת החברה ומועצת המנהלים ברבעון השלישי של השנה.

לדברי אריאל סלפטר, מנהל חטיבת התוכנה של HPE בישראל, "הכרזה זו מהווה צעד חשוב במיזוג פעילות התוכנה עם מיקרו פוקוס והיא תבטיח מיזוג חלק יותר, ללא פגיעה בפעילות העסקית של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים