סקיורנט מקבוצת אמן תפיץ את QRadar של יבמ בארץ

QRadar מאפשר לארגונים לבצע איסוף ועיבוד של מיליוני אירועי אבטחה - בענן או ברישוי מסורתי - לנתח ולעקוב אחר התנועה ברשת הארגונית אחר שינויים בהתנהגות המשתמשים, וכך לזהות התקפה לפני התרחשותה

סקיורנט

סקיורנט סולושנס – חברת אבטחת המידע והסייבר של קבוצת אמן – תייצג ותפיץ את פתרון QRadar של יבמ (IBM).

במסגרת ההסכם שנחתם, סקיורנט תשווק ותתמוך בפתרון ה-SIEM (ר"ת Security Information and Event Management), ניהול אירועים ואבטחת מידע של הענק הכחול. הפתרון משפר את רמת אבטחת המידע של הארגון בשל יכולות אנליטיקה, המאתרות התקפות סייבר פוטנציאליות.

"להקדים תרופה למכה"

QRadar מאפשר לארגונים לבצע איסוף ועיבוד של מיליוני אירועי אבטחה בענן, או ברישוי מסורתי, לנתח ולעקוב אחר התנועה ברשת הארגונית וכן אחר שינויים בהתנהגות המשתמשים, וכך לזהות התקפה לפני התרחשותה. לפתרון יש מנוע המזהה התקפות סייבר בזמן אמת ואף חוזה אותן לפני התרחשותן, על בסיס שינויים בהתנהגות משתמשים או פרצות אבטחה. QRadar מתממשק עם מגוון פתרונות יבמ נוספים ומספק לארגון ניתוח מקיף לאיומי הסייבר הקיימים והעתידיים.

אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט סולושנס מקבוצת אמן, אמר כי "הפתרון מוסיף לנו יכולות ליישום ולתחזוקה של מערכות הבקרה והניטור לאבטחת המידע והסייבר בישראל. צברנו ידע ליישום הפתרון ולהטמעתו בסביבות מורכבות. השילוב של מומחי האבטחה שלנו עם המוצר יעניק ללקוחותינו אבטחת מידע פרו-אקטיבית ומקיפה, שתמנע ותתריע מראש על התקפות סייבר רבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים