לקראת פסח: מבצעי סלולר במחירים נמוכים במיוחד

גולן טלקום ממשיכה להוריד מחירים עם חבילת הכול כלול עד סוף השנה תמורת 35 שקלים לחודש, ויו-פון מציעה חבילה דומה ב-48 שקלים לחודש ● חברת ה-MVNO אף הכריזה כי הגיעה ל-100 אלף לקוחות

שיא חדש בשוק הסלולר: גולן טלקום אמנם הגיעה לנתח שוק של יותר מ-7% ובעקבות כך החליט משרד התקשורת החליט להחזיר לה את מרבית כספי הערבות שהפקידה, אולם נראה שעובדה זו אינה עוצרת אותה. החברה הכריזה היום (א') על מבצע לקראת חג הפסח, במחיר של 35 שקלים לחודש, כאשר תמורת התשלום יקבלו הלקוחות חבילה שכוללת שיחות והודעות ללא הגבלה וגלישה בנפח 1 ג'יגה-בייט. המהירות תואט אם וכאשר הלקוח יחרוג מנפח זה. המחיר יהיה תקף עד 25 בדצמבר הקרוב ולאחר מכן תעמוד עלות החבילה על 99 שקלים לחודש.

יכולים להצטרף למבצע לקוחות חדשים וקיימים. לקוחות שמוסיפים קו חדש יכולים להירשם למבצע עד 27 באפריל בשעה 12:00 ועליהם להפעיל את כרטיס ה-SIM עד 4 במאי באותה השעה. לקוחות קיימים יכולים לעבור מכל חבילה בה הם נמצאים למבצע החג עד 6 באפריל בשעה 12:00, אך יהיה עליהם לשאת בעלות חד פעמית של 48 שקלים.

המבצע הנוכחי של החברה לא כולל הודעות MMS, שעלותן תעמוד על 2 אגורות להודעה, ושירותים נוספים של גולן טלקום, כמו מספר וירטואלי, שיחות לחו"ל, מספר בחו"ל או מספרי פרימיום.

בתוך כך, גם מפעילת ה-MVNO יו-פון הודיעה על מבצע חדש, במסגרתו היא מספקת חבילה ללא הגבלה וגלישה בנפח של 1 ג'יגה-בייט תמורת 48 שקלים לחודש, או חבילה ללא הגבלה וגלישה בנפח של 3 ג'יגה-בייט תמורת 58 שקלים לחודש.

החברה אף הודיעה כי הצליחה לגייס עד כה כ-100 אלף לקוחות סלולר וכעת מובילה כמה מהליכים כדי לחזק את מעמדה ולהרחיב את פעילותה בשוק. בין אותם צעדים ניתן למנות הרחבת מערך השיווק באמצעות שיתופי פעולה עם אופיס דיפו (Office Depot), רשת חנויות המחשבים KSP ודואר ישראל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. NLOאליה קפיטולינה

    הציבור לא מבין את הענין , מעבר לתרגיל הסחיטה האלגנטי של 49 ש"ח מחולק ל8 חודשים של התחייבות גולן=6+35=41 לעומת 59 -41=18 ש"ח ,הרי מי שיעבור מלקוחות קימים יהיו אלו שאין להם סמארט או גולשים כלום ומדברים מעט,כך שלא תהיה עלות לגולן,ולצרכנים הכבדים הם ילכו על מסלול 59 כולל שיחות חו"ל וכולל MMS. לענין "גולן" אין להם עלויות כמו החברות האחות והם לא עונים לצרכי לקוח אני למשל פניתי אליהם 8 פעמים בסוגית מסוימת שהבטיחו לי ואח"כ מתכחשים וחודשים דוחים את המענה לסוגיה כולל תשובות כגון עוד יומים יחזרו אליך וזה כמובן לא קורה !!!אני עובר מגולן השבוע , יש עיסקאות דומות במחיר זול מגולן טלקום :רמי לוי,ויו-פון כשמשווים נתונים . לדעתי גם מעבר חברה יש בו עלות סים וטירחה שלפעמים מצדיקה את המאמץ,למרות הכל. מיכאל גולן תמיד טען שהוא נותן את אותו דבר ללקוח חדש וללקוח קיים והנה יצא השקר והסחטנות הזולה של 49 ש"ח דמי מעבר למבצי 35 שח ללקוחות קיימים -אני לא "פרייאר" - אני לא אשלם שקל על שירות שלא טוב לי. ולא מעניין אותי אם הוא עשה מהפכה או לא. אני מכבד אותו על מה שעשה, אבל אין לי עניין לשלם על שירות לא יציב. ועל קו ללא קליטה ברוב הזמן גם ואם החבילה תינתן לי בחינם.

אירועים קרובים