יאהו! מנסה להעביר כוכבי יו-טיוב לאתר מתחרה שתקים

החברה מנסה לנצל את התלונות של מעלי סרטונים פופולאריים ליו-טיוב על כך שהם לא מרוויחים מספיק כסף ומציעים להם תנאים כלכליים טובים יותר

יאהו! (!Yahoo) תשיק בקרוב שירות וידיאו חדש שיתחרה ביו-טיוב (YouTube) וכדי למשוך כמה שיותר צופים, היא החלה "לפתות" כמה מהכוכבים הבולטים של הענק מבית גוגל (Google) בהצעות לעבור לאתר החדש שלה.

לפי הדיווחים, החברה מנסה לנצל את התלונות של יוצרי וידיאו ובעלי רשתות על כך שהם לא מרוויחים מספיק כסף ביו-טיוב. לפי דיווחים, מנהלי יאהו! הבטיחו להם תנאים כלכליים טובים יותר ממה שהם מקבלים כרגע באתר של גוגל, אם על ידי שיפור ההכנסות מפרסומות או על ידי אבטחת רמת הכנסות מינימלית מפרסומות. בנוסף, החברה מציעה ליוצרים שיווק מקיף יותר, אפילו בדף הבית שלה, ולמכור פרסומות באופן ישיר ובמקביל ליאהו!.

לפחות בהתחלה, יאהו! לא תאפשר לכולם לפרסם סרטוני וידיאו, בשל המשאבים הכרוכים בכך, אלא רק לאלה שהחברה תבחר, בעלי ניסיון ופופולאריים במיוחד. על פי הדיווחים, ייתכן שהיא תפתח את הפלטפורמה שלה ליוצרים נוספים בעוד כשנה. מקורות בתוך החברה מסרו כי נראה שהיא בונה מערכת לניהול תוכן שתתמוך בשירות הווידיאו, בעוד שאחרים מעריכים שהיא תרכוש שירות קיים, למשל Vimeo.

נראה שביו-טיוב ערים להצעות של יאהו!: המנהלת החדשה של האתר, סוזן ווג'קייקי, עורכת מגעים עם המפיקים והיוצרים הבולטים באתר מתוך כוונה לשפר את שביעות רצונם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים