אפל מציגה: טקסטים על שקוף

לפי פטנט שהחברה מנסה לרשום - וידיאו שתצלם המצלמה האחורית ישמש כרקע למסך הודעות ה-SMS על מנת למנוע תאונות

בעוד שמרבית המאמצים הנוגעים היום לתאונות בגלל הקלדת הודעות SMS מכוונים למנוע כתיבת הודעות בנהיגה, אפל מנסה למנוע דווקא את התאונות המתרחשות בגלל אלה שכותבים הודעות SMS בעודם הולכים, כשאפם תקוע במכשיר. זה אולי פחות מסוכן, אך די מעצבן כשמישהו פתאום נתקע בך ברחוב, או כשאתה עמך מתנגש לפתע עם עמוד תאורה או משהו אחר. אולי ראיתם מישהו שזה קרה לו, או שזה קרה לכם, ובכל מקרה זה לא נעים ויכול להיות מאוד כואב.

אפל (Apple) מנסה לרשום פטנט בשם "משלוח טקסט שקוף", ומסבירה כי זוהי מערכת שתגרום לשינוי הרקע של אפליקציה: את הרקע הרגיל שמופיע מתחת לטקסט יחליף וידיאו לייב, שיצולם דרך המצלמה האחורית, ויראה מה קורה מאחורי המסך.

לפי הערכות, תכונה זו כבר תופיע במערכת ההפעלה הבאה של אפל, iOS 8, אם כי אפל לא הודיעה על כך רשמית, כמובן.

לפי מחקר שנערך באוניברסיטה של מדינה אוהיו בארה"ב, הפציעות הקשורות למכשיר סלולרי (מדובר על פציעות שהצריכו טיפול בחדר מיון) שולשו בין השנים 2004 ל-2010. אין ספק כי הגידול הזה נובע גם מן השימוש הגובר בסמארטפונים, אך המספרים האלה עדיין מייצגים בעיה. לפי המחקר, אלה שנפגעים הכי הרבה הם בגילאי 16 עד 25.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    הדבר היחידי שיכול למנוע שימוש מכתיבת טקסט בזמן נהיגה הוא שילוב GPS ונעילת מסך שליחת הודעות מכל סוג שהו וכמובן קיבוע מכשיר הטלפון הסלולארי. דבר נוסף למנוע אפשרות של ניטרול ה GPS כאשר ברכב נמצא בתנועה

אירועים קרובים