שמעונה נווה, אקסלנס נשואה: "היעד במעבר דטה סנטר – אפס תקלות"

"היה הצורך לתכנן ולבנות את הדטה סנטר עם ראייה ארוכת טווח. מדי תקופה נולדת פעילות עסקית חדשה ואל לו ל-IT להיות גורם מעכב", אמרה נווה, מנמ"רית החברה

שמעונה נוה, מנמ"רית אקסלנס נשואה

"לפני חמישה שבועות העברנו את הדטה סנטר שלנו מרמת גן לפתח תקווה. לצד כלל האתגרים ה'רגילים' של המנמ"ר – צרכים עסקיים, הצורך בהלימה לרגולציות, ומצוקה תקציבית, היה לנו יעד אחד עליון – אפס תקלות. ועמדנו בו", כך אמרה שמעונה נווה, מנמ"רית אקסלנס נשואה.

נווה דיברה בכנס GiriTech 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג'), באולם East, בתל אביב. את הכנס הנחה הקוסם ליאור מנור, והשתתפו בו יותר מ-200 לקוחות גירית ושותפיה העסקיים. נווה תיארה את מעבר החברה לאתר החדש, לרבות הטיפול בהיבטים של חדרי המסחר – פרויקט אותו הובילה גירית, שארך ארבעה חודשים.

אקסלנס נשואה, אמרה נווה, "היא חברה המבוססת על טכנולוגיה, אקסלנס היא חברה שמנהלת כסף של הציבור. אין מצב בו מערכות ה-IT אינן עובדות, כי אז החברה מושבתת". החברה, אמרה, מנהלת סכום של כ-80 מיליארד שקלים ומטפלת בכ-400 אלף עמיתים. הפעילות בשוק ההון, הסבירה, "מוטת רגולציה, ופועלת על פי רגולציות שונות רבות. אם אין זמינות של ה-IT – אין אקסלנס. אינני יכולה לומר לסוחרי שוק ההון 'תעבדו בלא מחשבים או ללא תקשורת'. אין מצב של השבתת מאות עובדים. מטרת הפרויקט הייתה מעבר לרמת גן לפתח תקווה בלא הפרעה לרצף העבודה – עבור עשר החברות שבקבוצה".

לצד היותה מחושקת על ידי רגולציות, אמרה נווה, "אני מצויה תחת מסגרות תקציביות, מודדים כל הוצאה שה-IT מוציא. בנוסף, עלי לתת מענה לכל אחד מהצרכים עסקיים השונים בקבוצה".

אתגר נוסף במעבר לדטה סנטר החדש, ציינה נווה, "היה הצורך לתכנן ולבנות אותו תוך ראייה ארוכת טווח. מדי תקופה נולדת פעילות עסקית חדשה ואל לו ל-IT להיות גורם מעכב". היא ציינה כי המעבר חולק לשלבי מישנה, לאחר פריסות קווי תקשורת בין האתרים, "ובתקופת המעבר היה מצב בו שלושה חדרי מחשב פעלו – זה שברמת גן, הישן, זה שבפתח תקווה, החדש, ואתר ה-DRP. כל זאת, תוך שקיפות מלאה למשתמשים".

גירית, אמרה שמעונה, "עסקה בטיפול בהיבטי תקשורת פסיבית, תקשורת אקטיבית, תשתיות למולטי מדיה, ביטחון, אופטיקה, יו-פי-אסים, שולחנות מסחר ומקלדות ייעודיות לסוחרים, והתשתיות לקווי תקשורת לבנקים. היתרון הגדול של גירית בפרויקט היה הראייה והאחריות המלאים בכל אחד מהנושאים עליהם היא הייתה אמונה, לצד הראייה הכוללת של הפרויקט – בשל הטיפול בכמה נושאים ליבתיים שבמעבר. איחוד הנושאים תחת גירית גם הוזיל עלויות ונתן מעטפת אחריות מלאה".

"ירדנו לפרטי פרטים", אמרה נווה, "כי אלוהים והשטן מצויים בפרטים הקטנים. בלי 'יהיה בסדר', אין זמן או כסף לתיקונים. השגנו עם גירית את המטרה – מימשנו את המחוייבות העליונה שלנו למשתמשים, הביזנס המשיך לעבוד".

"המעבר לאתר החדש נעשה באפס תקלות", סיכמה נווה, "השארנו את הידע אצלנו, והתפעול של ה-IT המשיך כרגיל. טיפלנו במעבר של מאות משתמשים, מעל לאלף מחשבים ורשתות תקשורת רבות. אגו לא היה חלק מהמשחק. עשינו פרויקט נכון ויפה עם ראייה קדימה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיכאל

    הנחתי את כספי קרן ההשתלמות שלי לניהולה של אקסלנס ( איזה טעות ). במשך 3 שנים הם נהלו את הכספים שלי והפסידו הפסידו והמשיכו להפסיד (כלומר אני הפסדתי...הם משכו להם דמי ניהול יפים של 1% מההפסדים שלי). אחרי שנתיים הם העלו את דמי הניהול מ-1% ל-2%. בלי להודיע לי. איזו חוצפה!!! הקרן מפסידה והמפסידנים מעלים את דמי הניהול כדי שהמנהלים שלהם ייקחו משכורת עתק על חשבוני. עזבתי אותם. עברתי לד"ש. שם אני מקבל דמי ניהול של 0.4% !!! לעומת החוצפה של אקסלנס. אל תשקיעו באקסלנס. כל קופה אחרת עדיפה רק לא אקסלנס...

אירועים קרובים