ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "למרות המצב, נצמח השנה ב-5%-10%"

"אנחנו מסייעים לארגונים בארץ לתת מענה טכנולוגי לצרכים עסקיים ולכן אני מעריך שהיקף הפעילות של הסניף המקומי שלנו יצמח השנה", אמר אלראי

"כיום, יותר מבעבר, על המנמ"רים לתת מענה טכנולוגי לצרכים עסקיים. עליהם לספק מצוינות תפעולית, לסייע לביזנס להיות מוביל בשוק בו הוא פועל ולהביא את הארגון להיות ממוקד לקוח – חיצוני וגם פנימי. אנחנו מסייעים לארגונים בארץ לעשות זאת ולכן אני מעריך שהיקף הפעילות של הסניף המקומי שלנו יצמח השנה, למרות המצב הלא קל, ב-5%-10%", כך אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

אלראי פתח את כנס הלקוחות שערכה החברה היום (ד') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות יותר מ-500 לקוחות ושותפים עסקיים ישראליים של ענקית ה-IT הגרמנית. כותרת האירוע הייתה "השמיים הם הגבול".

לדברי אלראי, מערכות ה-IT של Software AG העולמית מצויות ב-700 מ-1,000 ארגוני האנטרפרייז הגדולים בעולם. הן משרתות מיליוני משתמשים, מיליוני מפתחים מבצעים זאת על גבי הפלטפורמות של החברה ומחזור ההכנסות השנתי שלה עולה על מיליארד יורו.

ככלל, אמר, "עולם ה-IT כיום מצוי במצב מיוחד שלא היה קיים בעבר. מנמ"רים פיתחו מערכות IT שונות, עם כל מיני שירותים ויישומים. לאחר מכן הם ערכו אינטגרציה בין המערכות הללו וכיום הם נדרשים לשלב ביניהן לבין המערכות של העולם החדש, על מנת להביא להשגת יתרון תחרותי ויצירת בידול. הבידול הנדרש יושג רק על ידי אספקת מוצרים ושירותים ללקוחות, כאלה שיגיעו מהר, בכל מקום – עם מיקוד עסקי מכוון לקוח".

תומס ווינקלר, מנהל מוצר ב-Software AG. צילום: ישראל הדרי

"אנחנו מכסים באופן מלא את פתרונות ה-IT הנדרשים לשוק כיום בשל מגמות העל הטכנולוגיות, של מיחשוב ענן, מיחשוב חברתי, מיחשוב נייד ו-Big Data", אמר אלראי. "אנחנו מספקים את השכבה הדיגיטלית, שמגשרת בין המערכות הקיימות והמתפקדות לגמישות הנדרשת להתמודדות עם העולם הדיגיטלי החדש".

אלראי הוסיף כי "מה שמאפיין כיום את מערכות ה-IT הוא שעליהן להתמודד עם עיבוד נתונים הגדל בקצב אקספוננציאלי, צורך בטיוב של קבלת החלטות, תמיכה הולכת וגדלה בהיבטים העסקיים של הארגון ואספקת בינה לתפעול העסקי (IBO – ר"ת Intelligent Business Operations). המערכות שלנו מספקות Analytics עם יכולת להחליט ולא לתמוך בהחלטות כבעבר. יכולת זו היא שתביא למובילות העסקית הנדרשת, שמבוססת על יירוט מידע ממגוון מקורות, עיבודו והפיכתו לבעל ערך עסקי".

לסיכום הוא ציין: "מדובר על מהלכים שדורשים אורך רוח ונשימה, אבל אנחנו מאמינים בביטוי 'קשה באימונים קל בקרב'. השקעה במיפוי התהליכים העסקיים כיום היא זו שתביא לייעול התהליכים, לטיוב התפעול ולחיסכון הכספי. אנחנו מספקים לארגונים את המיפוי הנדרש כדי שהמנמ"ר יידע מה המצב של ארגונו ומהי מידת ההיערכות שלו לקראת העולם הדיגיטלי החדש".

רמי רימרצ'וק, מנהל מערך יישומים באגף מערכות המידע של החברה המרכזית למשקאות קלים. צילום: ישראל הדרי

תומס ווינקלר, מנהל מוצר ב-Software AG, אמר כי "הפלטפורמה שלנו לעולם הנייד חוצה את כל מערכות ההפעלה. המוצרים שלנו תומכים בכל מחזור חיי הפיתוח של היישומים הניידים: עיצוב, פיתוח, ניתוח, בנייה, אינטגרציה, הטמעה, ריצה, ניהול ולבסוף ניטור".

לדבריו, "השילוב שאנחנו מבצעים בין ניהול Big Data, תהליכים עסקיים, יישומים מבוססי ענן, יישומים המוטמעים במכשירים ניידים וכאלה המוטמעים בתחנות עבודה רגילות מאפשר להפיץ את כל המידע הרלוונטי לכל מכשיר. המטרה היא לתת מענה מהיר לכל אתגר או הזדמנות עסקית לטובת ייעול התהליכים העסקיים, שיפור הפרודוקטיביות והיעילות".

סיפורי לקוחות
רמי רימרצ'וק
, מנהל מערך יישומים באגף מערכות המידע של החברה המרכזית למשקאות קלים, הציג בפני המשתתפים את הטמעת פלטפורמת המובייל בחברה. הוא ציין כי מדי שנה נערכים בה 400 פרויקטי IT, "ולקח לנו חודשים להחליט איזו פלטפורמת מובייל לבחור. בחנו מערכות של יבמ (IBM), מוטורולה (Motorola), טיטניום, קוני, מג'יק, מטריקס ונס עם פתרון Innowera".

ארמן פשאי, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Software AG ישראל. צילום: ישראל הדרי

"המטרה ששמנו לנגד עינינו היא לספק שירות טוב יותר, עם זמינות של המידע, איכות שירות ושרידות גבוהה, כלומר – נפילה של שעות בודדות בשנה", הוסיף רימרצ'וק. "פלטפורמת המובייל שנבחרה נותנת מענה למגוון מערכות: אנחנו תומכים ב-23 גרסאות אנדרואיד (Android), מספקים ניהול רכיבים ניידים (MDM), ניהול גרסאות ופיתוח בכל עולמות הווב. הפרויקט התבסס על webMethods – פלטפורמת ניהול התהליכים העסקיים (BPM), שמשלבת בין ניהול Big-Data, ניהול תהליכים עסקיים, יישומים מבוססי ענן, יישומים המוטמעים במכשירים ניידים וכאלה המוטמעים בתחנות עבודה רגילות. הפרויקט עמד בלוח הזמנים ובתקציב".

ארמן פשאי, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Software AG ישראל, תיאר את הטמעת מוצרי החברה בבנק מזרחי טפחות. "הבנק הגדיר את המערכת כאסטרטגית, התומכת ביעדים העסקיים שלו, והיא נועדה לטובת שיפור השירות ללקוחות העתידים לקחת משכנתאות", אמר. "המערכת הביאה לשיפור התחרותיות של הבנק, מאחר שהיא יכולה לבנות ולהפיץ מוצרים פיננסיים בזמן קצר וללא הגבלה. קיצרנו את התהליכים הארוכים בשטח, לפני שהלקוח נוטל את ההלוואה".

"בנק מזרחי טפחות הגדיל את נתח השוק שלו בעולם המשכנתאות, והייתה לנו תרומה לכך. הבאנו לשילוב הידע העסקי של הבנק עם הידע הטכנולוגי של אנשינו", אמר פשאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים