סמסונג הכריזה על Galaxy Tab4

הסדרה החדשה כוללת שלושה טאבלטים חדשים בגדלים של 7, 8 ו-10.1 אינץ' ● כולם מבוססים על אותו מעבד, מציעים אותה רזולוציית מסך, אותן שתי מצלמות מקדימה ומאחור ואף אותה כמות זיכרון עבודה

סמסונג (Samsung) הכריזה על הטאבלטים החדשים שלה מבוססי האנדרואיד (Android). הסדרה החדשה, Galaxy Tab4, מחליפה את ה-Galaxy Tab3 מהשנה שעברה ומכילה, כמוה, שלושה טאבלטים, בגדלים של 7, 8 ו-10.1 אינץ'.

להבדיל מהסדרה הקודמת, שלושת הטאבלטים החדשים של סמסונג מבוססים על אותו מעבד, מציעים אותה רזולוציית מסך, אותן שתי מצלמות מקדימה ומאחור ואף אותה כמות זיכרון עבודה. ההבדלים ביניהם, מעבר למידות ולמשקל, הם בנפח זיכרון האחסון ובנפח העבודה של הסוללות. כל המכשירים יוצעו בגרסאות Wi-Fi בלבד, Wi-Fi עם תמיכה בסלולר דור שלישי או בגרסאות עם LTE. הם יגיעו כולם מהקופסה עם גרסת האנדרואיד המעודכנת, קיט-קט, או גרסה 4.4.

המערכות על שבב של הטאבלטים החדשים מבוססות על מעבדים מרובעי ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ בלבד. אף על פי שהחברה לא מסרה פרטים, ככל הנראה מדובר במעבדים של סמסונג עצמה. הם מגיעים עם 1.5 ג'יגה-הרץ זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, להוציא במקרה של הטאבלט בעל מסך ה-7 אינץ', שיוצע גם במהדורת 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. ניתן יהיה להרחיב את זיכרון האחסון להרחיב ב-64 ג'יגה-בייט נוספים באמצעות כרטיס microSD, להוציא גרסת ה-WiGi+3G של הטאבלט עם מסך 7 אינץ', אותה ניתן יהיה להרחיב ב-32 ג'יגה-בייט בלבד.

מבחינת קישוריות תומכים שלושת הטאבלטים ב-Wi-Fi בגרסת 801.11a/b/g/n, בבלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0) וב-Wi-Fi Direct. המצלמה האחורית היא באיכות של 3 מגה-פיקסלים, והקדמית – 1.3 מגה-פיקסלים.

הסוללות של המכשירים עברו שדרוג ולמרות זאת, המכשירים דקים למדי. כך, ה-10.1 אינץ' מצויד בסוללה רבת עוצמה של 6,850mAh, עוביו 7.95 מ"מ ומשקלו 487 גרם. הטאבלט עם מסך 8 אינץ' מצויד בסוללת 4,450mAh, עוביו 7.95 מ"מ ומשקלו 320 גרם. סמסונג לא סיפקה פרטים לגבי הסוללה עמה יגיע המכשיר עם מסך ה-7 אינץ', אבל הוא יהיה העבה מבין השלושה (9 מ"מ) ומשקלו יגיע ל-276 גרם בלבד.

החברה לא ציינה כמה יעלה כל אחד מהמכשירים אך מסרה שהם יהיו זמינים ברחבי העולם עוד לפני סיום הרבעון הנוכחי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים