דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO: "כל עובד שמחפש מידע ולא מוצא מסב נזק שנתי של 19 אלף דולר"

"בארגון של מאות ואלפי עובדים מדובר בנזק של מיליוני ועשרות מיליוני דולרים", אמר דבורסקי ● לדבריו, "הגידול האקספוננציאלי במידע הארגוני מביא ללא מעט בעיות"

"הגידול האקספוננציאלי במידע הארגוני מביא ללא מעט בעיות. כך, מחקר של IDC העלה כי עובד ממוצע מבזבז 10 שעות שבועיות על חיפוש נתונים ומידע שלא נגישים עבורו. נתון זה משקף עלות שנתית של 19 אלף דולר, ובארגון של מאות ואלפי עובדים – מיליוני ועשרות מיליוני דולרים", כך אמר דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO.

דבורסקי דיבר בפתחו של אירוע DOCUFORUM – הדור הבא שערכה NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') באולם קסיופיאה בקניון ארנה שבהרצליה פיתוח. הגיעו אליו 150 מלקוחות החברה והנחה אותו האמן העל חושי שימי אטיאס.

אינאה סטוקי, מנהל מכירות לשווקים בצמיחה במזרח אירופה ואגן הים התיכון ב-EMC. צילום: קובי קנטורלדברי דבורסקי, בחלק מהחברות אותן החברה בראשותו מייצגת, הפעילות נמשכת כבר שלושה עשורים. ייצוג דוקומנטום, אמר, נמשך כעשור. הוא ציין כי מוצר ניהול התוכן מבית EMC הוטמע כבר בקרב 50 לקוחות ארגוניים, ביניהם אמדוקס, טבע, בנק הפועלים, מקורות וממשלת ישראל, בפרויקט סע"ר. "הגענו ל-50 אלף משתמשים", ציין דבורסקי. "יש לנו בנס קרוב ל-50 אנשי דוקומנטום, המסייעים בהטמעת המוצר ובהפקת מרב התועלת ממנו. נעלה השנה עם עוד כמה פרויקטים".

"בלי מערכת לניהול הארגוני – אובדן הרווחיות של ארגונים גבוה"
אינאה סטוקי
, מנהל מכירות לשווקים בצמיחה במזרח אירופה ואגן הים התיכון ב-EMC, אמר כי הפרויקט לניהול תוכן ארגוני בוצע "בשל הצורך בהלימה לרגולציות. הנחיות שונות דורשות מחד ארכוב מסמכים ארגוניים לשנים רבות ומאידך לשלוף אותם בעת הצורך במהירות. מחקרים שונים מעלים כי בחלק מהארגונים, שלא ביצעו פרויקטי ECM, ההליך של מציאת המסמך הנדרש אורך 40 ימים – וכך אינו עומד בהנחיות הרגולציה".

דוגמה נוספת הביא סטוקי מהמגזר הפיננסי. "בשנה החולפת, בנק אוף אמריקה (Bank of America) קנס בנקים בארצות הברית בסכום מצטבר של 10 מיליארד דולר, מאחר שהם נתנו משכנתאות למי שאינם מאושרים לכך, כיוון שלא היה בידיהם את הנתונים הדרושים לאישור המשכנתא".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

הוא ציטט מחקר של פורסטר (Forrester) לפיו הפער בהכנסות בין ארגונים בעלי מערכות ECM לארגונים שטרם ביצעו פרויקטים שכאלה עומד על 37% בממוצע. סטוקי ציין כי "ארגונים נדרשים לזריזות תהליכית, למהירות של שינוע הנתונים, והדבר קשה עד בלתי אפשרי בלי מערכת לניהול תוכן ארגוני. ללא מערכת שכזו, אובדן הרווחיות שלהם גבוה בהרבה. הטמעת פרויקט ECM מביאה לטיוב תהליכים, להגברת התחרותיות ולשיתוף ידע ומידע באופן רוחבי. כך, המנהלים יכולים לקבל החלטות טובות יותר, מבוססות נתונים – ולא השערות".

מגמת ה-BYOD ומוצרים חדשים של דוקומנטום-EMC
איתי צור
, מנהל חטיבת פתרונות עסקיים ב-NessPRO, אמר כי "הכניסה של מגמת ה-BYOD יצרה מצב בו העובדים נדרשים, ורוצים, לעבוד עם מגוון הרכיבים הניידים שלהם, בעבודה ומחוצה לה. הם רוצים לעבוד ולצרוך מידע, מסמכים ויישומים ארגונים בכל עת ומכל מקום. אנחנו מאפשרים להם לעשות זאת".

איתי צור, מנהל חטיבת פתרונות עסקיים ב-NessPRO. צילום: קובי קנטורצור הציג את המוצר Synplicity מבית דוקומנטום-EMC. "המוצר מאפשר לעבוד עם כל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן", אמר. "ניתן בעזרתו להעלות מסמכים, לשמור מסמכים ולקבל התראות על מסמכים שממתינים לטיפול, ולעשות את כל זה גם מחוץ לרשת הארגונית. הוא עונה על הצורך של מנהלים ועובדים ניידים רבים בקבלת ושיתוף מידע גם מחוץ למשרד, ומאפשר שיתוף פעולה בין אנשים, בצורה מאובטחת, בתוך הארגון ומחוצה לו. המשתמשים לא צריכים לשנות את צורת העבודה שלהם".

לסיום הציג צור את "הדור הבא של המערכות מבית דוקומנטום-EMC, פתרונות xCP. המוצר מאפשר ליצור אפליקציות מבוססות תוכן, בצורה הרבה יותר מהירה. כך, הוא מאפשר את ניהול התהליכים העסקיים מבוססי התוכן, כאשר הפיתוח של היישום קצר יותר והוא מתאים את ממשק המשתמש לאופי התהליך העסקי. זהו ממשק משתמש דינמי, עם טכנולוגיות UI – החדשניות ביותר בשוק. xCP כולל גם יכולות אנליטיקה ו-BI על התהליכים העסקיים. המוצר הושק בעולם לפני כשנה וחצי וכעת אנחנו משיקים אותו בישראל. הוא תומך ב-RTL ובעברית מבית היצרן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים