נוקיה הכריזה על שלושה מכשירים חדשים בסדרת ה-Lumia

מדובר במכשירים הראשונים של החברה שיתבססו על חלונות פון 8.1 ● הם יעלו בין 150 ל-599 דולר, וייצאו בחודשים מאי-יולי

נוקיה (Nokia) הכריזה על שלושה טלפונים חדשים בסדרת ה-Lumia, המבוססים על מערכת ההפעלה המעודכנת של מיקרוסופט (Microsoft) לתחום המובייל – חלונות פון 8.1 (Windows Phone 8.1). מדובר בשלושת המכשירים הראשונים של החברה שיגיעו לשוק כשהם מריצים את מערכת ההפעלה הזו. כמו כן, החברה מסרה שהיא תתחיל בקרוב לעדכן את המכשירים שמבוססים על חלונות פון 8.0 בעדכון מרחוק, באמצעות חיבור Wi-Fi. העדכון מכונה Cyan והוא מציע, מעבר לעדכון של חלונות, עדכונים שונים לאפליקציות שנוקיה מספקת עם הטלפונים בסדרה הזו.

ההכרזה, שבוצעה בכנס Build 2014 של מיקרוסופט, כללה בין השאר את מכשיר הדגל החדש של החברה, ה-Lumia 930. נקודת המפתח בו היא המצלמה האחורית. מדובר במצלמת PureView עם חיישן 20 מגה-פיקסל, מייצב תמונה אופטי ועדשת Zeiss. המצלמה הקדמית היא עם חיישן 1.2 מגה-פיקסל וגם היא יכולה לצלם באיכות HD מלאה.

העיצוב של הטלפון מבוסס בעיקר על גוף אלומיניום ויש לו מסגרת מתכתית. המסך הוא בגודל 5 אינץ' עם רזולוציית HD מלאה ומשני צידיו רמקולים סטריאופוניים שתומכים בדולבי ובקול היקפי.

ה-Lumia 630 של נוקיההמערכת על שבב היא ה-Snapdragon 800 הידועה של קוואלקום (Qualcom) במהירות 2.2 ג'יגה-הרץ. המכשיר מגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון ו-7 ג'יגה-בייט נפח אחסון ב-OneDrive של מיקרוסופט. לעומת זאת, אין בו חריץ הרחבה.

המכשיר יהיה זמין בחודש יוני תמורת 599 דולר, לפני הנחות וסובסידיות.

שני המכשירים הנוספים שהוכרזו הם ה-Lumia 630 וה-Lumia 635, שיגיעו עם מסכי 4.5 אינץ'. ה-635 הוא טלפון שמיועד לרשתות LTE ואילו ה-630 מיועד לרשתות דור שלישי. הוא יגיע בשתי גרסאות: עם כרטיס SIM אחד ועם שני כרטיסי SIM. מכשירים אלה עדיין מבוססים על גוף פלסטיק ועם גב שניתן להחליפו בצבעים אחרים, בדומה למכשירים הישנים של החברה.

נוקיה לא מסרה פרטים נוספים על הטלפונים הללו, מעבר לכך שהם יהיו מצוידים במעבדים מרובי ליבות, אך התצורה שלהם תהיה נמוכה בהרבה לעומת זו של ה-930, כי הם מכוונים בעיקר לשוק הביניים הנמוך. ה-630, שיתחיל להימכר בעולם כבר במאי הקרוב, יוצע במחיר בסיסי של 150 דולר, ואילו ה-635, שמיועד בעיקר לשוק האמריקני, יושק החל מיולי תמורת 189 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים