התקן חדש יעזור למצוא איפה שמנו את הטלפון

רבים מאיתנו שוכחים מדי פעם איפה שמנו את הטלפון שלנו ומתחילים לחפש אותו בין החפצים בבית או במשרד ● התקן חדש שפיתח יזם ישראלי יאפשר לנו לדעת היכן המכשיר על ידי לחיצת כפתור ויחסוך מאתנו את הבלגן

פרויקט ישראלי חדש של היזם תום גבסו מבקש לעזור לרבים מאיתנו ששוכחים מדי פעם היכן הם מניחים את הטלפון החכם שלהם. גבסו פיתח התקן המכונה Phone Finder, שמאפשר, בלחיצה אחת על הכפתור המשולב בו, לגרום לטלפון "האבוד" לאותת ולהשמיע קול, כך שניתן יהיה לאתר אותו בקלות רבה. הפרויקט עלה היום (ה') ל-Kickstarter.

ההתקן מאפשר לאתר מכשירים במרחק של עד 15 מטרים באמצעות צימוד בלוטות' (Bluetooth) שמבצעים פעם אחת בלבד, עם ההפעלה הראשונית שלו. לפי גבסו, הוא בחר במרחק הזה, אף על פי שיכול היה להשתמש ברכיבים שמאפשרים הפעלה גם למרחק של 100 מטרים ויותר, מאחר שרוב רובם של בני האדם לא ישמעו את האזעקה שמופעלת בטלפון כשהוא יהיה במרחק של יותר מ-15 מטרים.

כבר בעת הלחיצה על הכפתור ניתן לדעת האם המכשיר נמצא במרחק סביר או שהוא אמנם אבד. אם המכשיר נמצא בטווח של עד 15 מטרים, הנורית באמצע הכפתור נדלקת בצבע כחול. בכל מקרה אחר היא נדלקת בצבע אדום. במקרה שכזה אפשר להשתמש בשירות האיתור של Phone Finder, שכמו כל שירות איתור מכשירים באינטרנט מבוסס על GPS.

גבסו בחר להשתמש בבלוטות' בגרסה 2.1 כדי להתאים את ההתקן לכמה שיותר מכשירים חכמים שמבוססים על כלל הגרסאות של אנדרואיד (Android), חלונות פון (Windows Phone) ו-iOS.

הוא רוצה לגייס מהציבור 25 אלף דולרים כדי להקים את פס הייצור והוא צריך לעשות זאת בתוך חודשיים. ניתן יהיה להצמיד את ההתקן למחזיק מפתחות, למקרר או לקיר.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    אני לא מוצא את האפליקצייה שצריך להוריד עם ההתקן

אירועים קרובים