ישעיהו רוזנברג מונה למנכ"ל הוט מובייל

HOT הודיעה היום (ה') על שורה של מינויים, בהם זה של רוזנברג ● עו"ד מיכל פליישר מונתה לסמנכ"לית הרגולציה של הקבוצה ואילן ברוק לסמנכ"ל החטיבה העסקית שלה

ישעיהו רוזנברג, המנכ"ל הפורש של HOT Mobile

HOT הודיעה היום (ה') על מספר מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה: ישעיהו רוזנברג מונה למנכ"ל הוט מובייל (HOT Mobile), עו"ד מיכל פליישר מונתה לסמנכ"לית הרגולציה של הקבוצה ואילן ברוק לסמנכ"ל החטיבה העסקית שלה.

עו"ד מיכל פליישר, סמנכ"לית הרגולציה של HOTרוזנברג (54) שימש בתפקידו האחרון כממלא מקום מנכ"ל הוט מובייל ולפני כן כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, והוביל במסגרת תפקידיו פרויקטים רבים, ביניהם פריסת רשת ה-UMTS.

הוא מביא עמו כ-20 שנות ניסיון בשוק התקשורת, בין היתר כסמנכ"ל הנדסה ותפעול הרשת בסלקום בין השנים 2005-2012. לפני כן עסק רוזנברג במשך מספר שנים בפיתוח ומחקר בנושאי אנטנות, מכ"ם והתפשטות גלים ורדיו.

רוזנברג בוגר ומוסמך בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת בן גוריון ומשרת כסא"ל במיל' בחיל השריון.

עו"ד פליישר (43) משמשת מזה חמש שנים כמנהלת מערך הרגולציה ב-HOT. היא מביאה עימה ניסיון רב שנים בשוק התקשורת ובתחום הרגולציה, מתקופת עבודתה כשותפה וראש מחלקת תקשורת במשרד עורכי הדין זיסמן, אהרוני, גייר ושות', ולאחר מכן בלשכה המשפטית של משרד התקשורת.

אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של HOTברוק (39) כיהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות של הוט מובייל. הוא היה שותף בתכנון והשקת החברה בשוק הפרטי ובשנה האחרונה הוביל את כניסתה למגזר העסקי.

בעבר שימש ברוק כמנהל אגף המכירות והסחר של פרטנר ומאחוריו 17 שנות ניסיון בשוק התקשורת.

הוא יחליף בתפקידו את אסי מויאל, שביקש לסיים את התפקיד לאחר ארבע שנים וחצי בחברה, במהלכן הוביל את הקמת החטיבה העסקית, העמיק את החדירה של HOT לשוק העסקי וקידם פתרונות ומהלכים שיווקיים חדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים