גוגל: שליש מגולשי האינטרנט בישראל משתמשים בו כאמצעי היחיד להזמנת חופשות

גולשים רבים זנחו את סוכני הנסיעות בבואם להזמין חופשות בחו"ל - כך מעלה סקר שביצעה ענקית הרשת ● לעומת זאת, בכל הנוגע לחופשות בארץ, הם מעדיפים להסתמך על ההיכרויות האישיות של הסוכנים

31% מגולשי האינטרנט הישראליים החליטו לזנוח את סוכני הנסיעות ומשתמשים ברשת כאמצעי היחיד להזמנת חופשות בחו"ל – כך עולה מסקר שביצעה גוגל (Google). לעומת זאת, נראה כי למרות האפשרות להזמין אונליין, גולשים רבים עדיין מעדיפים את ההיכרויות של הסוכנים עם נציגי מלונות בארץ: רק 20% מהם משתמשים רק ברשת לצורך כך.

הסקר, שנערך בקרב מדגם מייצג של 505 איש בגילאי 18-65, העלה כי 90% מהגולשים מזמינים אונליין לפחות אלמנט אחד בחופשה שלהם – טיסה, מלון או כרטיסים לאירועי תרבות.

עוד עולה מהנתונים כי יותר ממחצית מהגולשים הישראלים – 53% – מקדישים פחות זמן לגלישה בחו"ל, כרבע מקדישים לה זמן זהה ו-9% גולשים אפילו יותר בין אתר תיירות אחד לשני.

בבואם לבחור היכן לבקר מעדיפים גולשי ישראל, על פי הסקר, להיוועץ בחברים ובני משפחה. רבים נוספים בודקים ומזמינים דרך אפליקציות מיועדות, במיוחד אם הן בעברית. ווייז (Waze), זאפ (ZAP) ולמטייל הן אפליקציות התיירות המועדפות עליהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים