קונדוליסה רייס מצטרפת למועצת המנהלים של דרופבוקס

שרת החוץ האמריקנית ומי שהייתה היועצת לביטחון לאומי של הנשיא בוש תייעץ לשירות האחסון בענייני פרטיות וכיצד להתרחב בעולם ● המינוי מגיע על אף שרייס אישרה בעבר ל-NSA להפר את פרטיותם של גורמים באו"ם ובארצות הברית

קונדוליסה רייס, שהייתה שרת החוץ של ארצות הברית בימיו של ג'ורג' בוש הבן בבית הלבן, מצטרפת למועצת המנהלים של דרופבוקס (Dropbox). החדשות הללו מגיעות במקביל להשקה שביצע שירות האחסון אתמול (ד') של מספר מוצרים חדשים, בהם של אפליקציית התמונות Carousel.

על פי כתבה שפורסמה ב-BusinessWeek, חברת הייעוץ שייסדה רייס סייעה לדרופבוקס בשנה האחרונה בענייני ניהול ועתה היא תסייע לשירות בהתרחבות ברחבי העולם ובענייני פרטיות – סוגיה שעל פי העיתון מעסיקה כל חברת ענן בעידן אדוארד סנואודן.

הדברים נראים מוזרים בהתחשב בעובדה שמפרת הפרטיות המרכזית בארצות הברית, על פי גילוייו של סנואודן, היא ה-NSA, שרייס אישרה לה, בכובעה כיועצת לביטחון לאומי של בוש, להאזין לגורמים באו"ם ובארצות הברית.

רייס הייתה אחת הפוליטיקאיות הבכירות היותר שנויות במחלוקת בממשל האמריקני בשנים האחרונות. בין היתר, היא לקחה תפקיד חשוב בכניסתה של ארצות הברית למלחמות בעיראק ובאפגניסטן, כמו גם בטענות, שהתבררו כלא נכונות, לפיהן עיראק מחזיקה בנשק להשמדה המונית.

יצוין כי דרופבוקס אינה החברה הראשונה שרייס משמשת כחברה במועצת המנהלים שלה. קדמה לה חברת הנפט האמריקנית שברון.

לצידה של רייס, דרופבוקס הודיעה על מינויים של שני בכירים נוספים: סוג'איי ג'סווה מונה למנהל הכספים הראשי ודניס וודסייד, לשעבר בכיר בגוגל (Google), מונה למנהל התפעול הראשי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים