בא לבקר במאורת הנמר: עידו אלון, פינפוינט

07/05/2017 11:46
בא לבקר במאורת הנמר: עידו אלון, מנכ"ל פינפוינט

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר עידו אלון, מנכ"ל פינפוינט, שעוסקת בייעוץ אסטרטגי-עסקי לחברות ולמנהלים.

אלון סיפר לי שפינפוינט עוזרת למנהלים לבנות תוכניות אסטרטגיה, שיווק, צמיחה, הקמת אקסלרטורים, דיגיטל ומסעות לקוח. העבודה נעשית עם המנהלים עצמם – היו"ר, המנכ"ל, סמנכ"ל הכספים, סמנכ"ל השיווק, סמנכ"ל האסטרטגיה, המנמ"ר ואחרים. למנמ"ר, לדוגמה, מסייעת פינפוינט להזריק חדשנות לארגון, ולגשר על הפער בין הטכנולוגיה לשיווק ולצד העסקי כולו.

ב-11 השנים האחרונות שימש אלון כיועץ אסטרטגי ובעברו היה עיתונאי שכיסה את תחום שוק ההון. חברו אליו ד"ר שי הראל, שמתמחה באסטרטגיה, יזמות וחדשנות, אורי אלמן, שמתמחה בדיגיטל, אסטרטגיה שיווקית ומחקר צרכנים, ומקצוענים מנוסים נוספים בתחומי השיווק, הדיגיטל, מחקר הצרכנים, הערכת השווי, הסגמנטציה ועוד. ביחד הוביל הצוות בנייה של עשרות תוכניות פעולה לאורך השנים עבור בנקים, חברות תעשייה, היי-טק, בתי השקעות, חברות קמעוניות וחברות זרות שביקשו להיכנס לישראל.

בפגישתנו שוחחנו על כך שהדגש של מנהלים עובר יותר ויותר מהאסטרטגיה עצמה ליישום שלה. "מנהלים רבים מוצאים את עצמם שקועים בשוטף, צריכים לדלוור (מלשון Delivery) תוצאות להנהלה ולחבר המנהלים. הם מתניעים תהליכים אסטרטגיים ומוצאים את עצמם עם תוכניות יפות, שאמנם נראות מצוין אבל קבורות עמוק במגירה, בלי תוכניות ברורות איך גורמים להן להתממש", אמר.

לכן, לדברי אלון, רואים יותר לקוחות שמחפשים פרטנר שיסייע להם בתכנון היישום – מי עושה מה ומתי, וכמה זה יעלה – ויישאר ללוות את היישום עצמו, כדי להפוך את הניירות היפים למציאות. "בעולם כזה, חברת ייעוץ כבר לא יכולה להשאיר המלצות ברמה גבוהה ולהיעלם. הפרויקטים מהירים יותר והתוצר חייב להיות פרקטי. המטרה שלנו, בפינפוינט, היא לעזור למנהלים להצליח, ובהרבה מקרים זה אומר להפשיל שרוולים ולעזור להם ליישם", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים