המרתון האישי שלי – סיפורו של ערן וייל

מנכ"ל בנעלי ספורט הוא מדור חדש, שיביא סיפורים מלאים בהשראה, על חברים שלנו מהתעשייה שהחליטו שנמאס להם רק לשבת מול המחשב – אז הם החליטו לצאת מהבית ולעשות קצת פעילות גופנית, כל אחד מסיבותיו שלו.

אנשים ומחשבים מעודדת את כולנו לעזוב לפעמים את המחשב ולצאת החוצה, לרוץ, לרכוב על אופניים או לעשות פילאטיס: חשוב להפעיל את הגוף, כי הוא נשאר איתכם גם אחרי שעות העבודה וגם אחרי העבודה באופן כללי.

והפעם – סיפורו המופלא של ערן ויילר, מייסד בעלים ומנכ"ל בחברת אינפוג'ין.

איזה הבדל בין שנה: מימין - ערן ויילר בכנס הסלולר העולמי בברצלונה ב-2012, משמאל ערן בכנס ב-2013

ויילר, בן ה-44 ממודיעין, נשוי עם שני ילדים, התחיל להשמין בצבא: "שירתתי ביחידת 8200, עבדתי מסביב לשעון ונכנסתי למעין מעגל של אכילה – עד סוף השירות עליתי ב-20 קילו. גם אחרי הצבא, כשאתה יזם היי-טק, סדר היום שלי לא היה שגרתי, המתחים והטיסות היו רבים, והגעתי למשקל שיא של 116 קילו-גרם.

"כשהבן שלי דיבר איתי וסיפר לי כמה הוא דואג שיקרה לי משהו, החלטתי לשנות את אורח החיים שלי. התחלתי בדיאטה עצמאית, ירדתי 22 קילו, והחלטתי שבכל זאת כדאי ללכת על איש מקצוע, כדי לשמור על הבטיחות והבריאות שלי.

"זה הזמן להודות לעדי בושארי המאמן שלי (מהמרכז של יאיר להב), ללהב עצמו ולסימה פלג, מאמנת נוספת במרכז, כולם אנשי מקצוע מצוינים, שעזרו לי עם תוכנית האימונים: שישה ימים בשבוע בחדר הכושר, כששלוש או ארבע פעמים מהן באימון כח, וכמובן שינוי והדרכה בנושא תזונה בריאה יותר.

אחרי שמונה חודשים של ריצות בשטח, ויילר הצליח לסיים את מרתון אמסטרדם

"הורדתי את אחוזי השומן בגוף מ-40% ל-12%, והגעתי למשקל של 65 קילו-גרם, שאני שומר עליו כבר שנה. אני אמנם ממשיך להתאמן בחדר הכושר, אבל את הריצוץ החלפתי בריצות שטח – שמונה חודשים אחרי שהתחלתי לרוץ בשטח, סיימתי את מרתון אמסטרדם.

"ההרגשה טובה, ממש לידה מחדש. וגם המשפחה נדבקה בחיידק הספורטיבי, אנחנו אוכלים בריא יותר, ואני נתתי דוגמא אישית, שאם רוצים משהו אין בעיה להשיג אותו.

"איך עושים את זה? צריך לסמן מטרה אחת שנראית ענקית, במקרה שלי זה היה לרוץ מרתון שלם. כל צעד בדרך היה ניצחון קטן על אתגר קטן, ובסופו של דבר, עבודה קשה מביאה תוצאות".

תמונה אחת לפעמים שווה 1,000 מילים - ערן עם המכנסיים הישנים שלו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים