באו לבקר במאורת הנמר

מייסדיה של נוגמי. מימין: הילה טלר-חפץ, אורן זמסקי ולימור בן דוד-מלעי

השבוע ביקרו במאורת הנמר שלושת מייסדיה של נוגמי: לימור בן דוד-מלעי, אורן זמסקי והילה טלר-חפץ.

נוגמי מציינת בימים אלה ארבע שנים להיווסדה, בהן הפכה מגור נמרים בראשית צעדיו לנמר בעל דריסת רגל, המותיר עקבות משמעותיים בסביבה העסקית בישראל בתחום יישומי ה-BI וה-CRM.

שמה של החברה הוא למעשה אינטגרציה של כמה שמות שבסופו של דבר קיבל משמעות – "צמיחה" ביפנית. הקארמה של השם מלווה את החברה מראשית דרכה ולאורך התפתחותה בשנים האחרונות.

לימור, אורן והילה חצו את הקווים לפני ארבע שנים וממנהלים שכירים עם שנות ניסיון רבות בניהול ופיתוח מערכות מידע בארגונים הפכו ליזמים עצמאיים ובעלי חברה. לימור הייתה מנהלת אגף בפרטנר וסמנכ"לית בגילון, אורן היה מנהל אגף ארכיטקטורה בפרטנר והילה ניהלה את יחידת המידע והאנליזה המרכזית  של פרטנר. נמרים.

לדבריהם, המעבר היה משמעותי ולא טריוויאלי, כי הוא דרש התאמות במיקוד, באופן החשיבה ובהתנהלות האישית.

מנגד, כבעלי תפקידים לשעבר בארגונים, הם ידעו להתכוונן טוב יותר לצרכים של לקוחותיהם ולהבין את האילוצים שלהם, שכן לא מכבר שימשו בתפקידים דומים לאלה של לקוחותיהם. כנראה שעובדה זו היא אחת הסיבות לפריחת נוגמי ולמיצובה בשוק הישראלי כמספקת תוצרים איכותיים ואפקטיביים. בין לקוחות נוגמי: הפניקס, פרטנר, בנק מזרחי-טפחות, סיבידיה, יו-פון, כלל ביטוח, yes, רדוור, משרד האוצר, לוג'יק, מיטב-דש, אמדוקס, בנק לאומי, לאומי קארד, צ'מפיון מוטורס וגולן טלקום.

לדברי לימור, אורן והילה, אחד המפתחות להצלחתם הוא העובדה שמהיום הראשון הקפידו בנוגמי על בנייה של תשתית איכות בחברה. בסיס ידע, כלים ומתודולוגיה במשולב עם תהליכי העבודה הפנימיים בנוגמי הותוו מיומה הראשון לפי חזון של חברה מובילה בתחומים בהם היא עוסקת. הם הקפידו על תמה ואינטגרציה – הן כלפי פנים והן כלפי חוץ.

הבידול של נוגמי בסביבה התחרותית מאוד בה היא פועלת נשען על איכות הפתרונות אותם היא מספקת ועל בסיס לקוחות מרוצים וממליצים. בסיס זה גדל כל העת, במסגרת תנופת ההתרחבות שנוגמי מתברכת בה גם בימים אלה.

נוגמי מספקת שירותי יישום ופיתוח פתרונות BI ו-Big Data, וכן שירותי ייעוץ בתחומי ה-BI וה-CRM, כגון: מפות דרכים, בחירת כלים וטיפול בחוויית לקוח.

מייסדיה של נוגמי. מימין: הילה טלר-חפץ, אורן זמסקי ולימור בן דוד-מלעי

מייסדיה של נוגמי. מימין: הילה טלר-חפץ, אורן זמסקי ולימור בן דוד-מלעי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים