באו לבקר במאורת הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: רייצ'ל ברבר-קבי, מנהלת שיווק אזורית ב-Blue Coat, ונעם עמית, מנהל פעילות Blue Coat ישראל

רייצ'ל ברבר-קבי, מנהלת שיווק אזורית ב-Blue Coat, ונעם עמית, מנהל פעילות Blue Coat ישראל, הגיעו לביקור במאורת הנמר.

ברבר-קבי, שהגיעה אלינו מבריטניה, לא מפסיקה להתפעל מישראל. כששואלים אותה מה מרשים אותה במיוחד, היא מונה "את האנשים, את האווירה, את מזג האוויר, את האוכל המדהים ובקיצור – אתם נהדרים". אנחנו מקבלים את המחמאות ברצינות, כי יש לה ניסיון רב בניהול השיווק של החברה באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, ותמיד נעים לבלוט לטובה. עמית אינו טירון גם הוא ולפני שניהל את הפעילות של Blue Coat בישראל, הוא ניהל את Crossbeam ישראל (שנרכשה על ידי Blue Coat) והתמחה בשוק אבטחת המידע והתקשורת.

שניהם מספרים על Blue Coat: ל-Blue Coat, חברה פרטית עם כ-1,400 עובדים ברחבי העולם, יש כבר כ-15 אלף לקוחות עם 75 מיליון משתמשי קצה, הם אומרים. כ-86% מכלל החברות המדורגות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500) נמצאות בין לקוחותיה. הפתרונות שלה מוטמעים במגזרי הממשל והביטחון ובגופי ענק בכל רחבי העולם, כולל משרדי ההגנה וביטחון הפנים של ארצות הברית. ל-Blue Coat  היסטוריה ארוכה של הגנה על ארגונים. בחצי השנה האחרונה היא השקיעה כ-1.6 מיליארד דולר ברכישת שלוש חברות מובילות בתחומן, שהגדולה שבהן היא חברת סולרה, שעוסקת בתחקור נתונים. המטרה ברכישות האלה מאוד ברורה: ליצור מגוון רחב של פתרונות לעולם האבטחה, כאלה שימצבו אותה בצמרת העולם הזה. בד בבד השקיעה החברה בפורטפוליו רחב של רכוש אינטלקטואלי, שמגובה על ידי יותר מ-200 פטנטים.

Blue Coat החלה בפעילות מסיבית גם בישראל, ובין לקוחותיה בארץ כבר נמנים תהילה, בנק לאומי, מגדל, בזק, שופרסל, ישראכרט, דואר ישראל, נטפים והבורסה לניירות ערך.

באו לבקר במאורת הנמר: רייצ'ל ברבר-קבי, מנהלת שיווק אזורית ב-Blue Coat, ונעם עמית, מנהל פעילות Blue Coat  ישראל

באו לבקר במאורת הנמר: רייצ'ל ברבר-קבי, מנהלת שיווק אזורית ב-Blue Coat, ונעם עמית, מנהל פעילות Blue Coat ישראל

עמית אמר כי "על מנת להתגונן בצורה אפקטיבית, חייבים לאמץ תהליך שמחבר סוגים שונים של פתרונות ועל ידי כך להגביר את האפקטיביות של כל אחד מהם באופן עצמאי. התהליך הזה מביא לשיפור מתמיד בעמידה ובמוכנות.

תהליך כזה מתחיל בפעולות השוטפות שאנו עושים עם כלי המניעה. אנו בונים מערך חזק, שעוצר את כל האיומים הידועים במרחבים השונים ומכיר את הפעולות החוקיות שמתבצעות ברשת.

השלב הבא מתחיל בנקודה בה השלב הקודם מפסיק. כלי המניעה עצרו את כל מה שניתן על פי ידע מוקדם וכעת הם מעבירים הלאה את האירועים שלגביהם אין להם מידע חד משמעי. לדוגמה, קובץ שאין לגביו אבחנה של כלי המניעה כתקין או כמסוכן. בשלב זה אנחנו צריכים לנתח את האירוע ולקבוע החלטה לגביו.

השלב האחרון הוא שלב תחקור האירוע. לאחר שקבלנו פידבק מכלי המניעה ומהכלים המתקדמים של הזיהוי אנחנו מתקדמים לניתוח האירוע, עד כדי הבנת שורש הבעיה והבנת הנזק המלא. התוצר של שלב זה הוא זיהוי ודאי של איומים חדשים, שלא היו ידועים קודם, ועדכון מיידי של כלי המניעה על מנת לחסום את אותם איומים".

ברבר-קבי: "פוטנציאל השוק שאנחנו נמצאים בו הולך וגדל. יותר תקציבים מוקצים לתחום הגנת הסייבר. השוק הישראלי הוא שוק חלוצי, שמאמץ טכנולוגיות מוקדם ויודע להפיק מהן את מירב התועלת. ככל שהאיומים הולכים וגדלים כך הפער בין המוכנות למתקפה מוכרת מול מתקפה לא מוכרת הולך וגדל. לכן, צריך פתרון שלם, דוגמת זה שמציעה Blue Coat.

פעילותו של הסניף הישראלי גדלה בשנה האחרונה בעשרות אחוזים ואנחנו מגדילים גם את כוח האדם, על מנת לתת מענה מתאים לכמות הלקוחות, שהולכת וגדלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים