באו לבקר במאורת הנמר

נמשך מצעד האורחים שמגיעים לבקר במאורת הנמר: הפעם היו אלה זיו ברץ, מנכ"ל מוביסק טכנולוגיות, ומולי נעים, סמנכ"ל התפעול שלה.

זיו, בעברו איש רכש IT, יזם ואיש טכנולוגיה, משמש בתפקידו מזה כשנה וחצי, וגויס לתפקידו על ידי גדי גילאון, המייסד של מוביסק. נעים הגיע למוביסק לאחר שכיהן בתפקידי תמיכה ותפעול IT, וביחד הם מנהלים את מוביסק.

מוביסק טכנולוגיות חוגגת בימים אלה שלוש שנות פעילות בשוק המחשוב הארגוני בישראל. עם צוות מקצועי המונה שמונה עובדים ומשרדים בפתח תקווה, החברה מפיצה בישראל שישה מוצרים בתחומי המובייל, הענן, אבטחת המידע והתשתיות.

את מוביסק הקים מי שהיה מנמ"ר בכיר, ועבר לצד השני של המתרס, להיות מייסד ומנכ"ל של חברה ספקית. גילאון שימש כמנמ"ר שירותי בריאות כללית ופרטנר. גילאון הוא דוגמה טובה למשפט הידוע בתעשייה, לפיו בצקלונו של כל מנמ"ר נמצא שרביט המנכ"ל – כמו אסתר לבנון, שהייתה מנמ"רית הבורסה וטיפסה לעמדת מנכ"לית הארגון (ופרשה באחרונה). הוא גם הדוגמה המוצלחת של מעבר מלקוח לספק, משכיר לעצמאי וממנהל ליזם מועצם.

מוביסק פועלת בשיתוף פעולה עם משווקים מובילים במשק כגון בינת, בזק בינלאומי, HP, אורנג', סייפווי ו-SRL, ומשרתת יותר מ-100 לקוחות ארגוניים בארץ ובחו"ל. את הפעילות שלה מייחדת העובדה שהחברה בחרה להתרכז בכלים שמאפשרים לארגונים לעבור לעולם המחשוב החדש באופן פשוט יחסית, תוך הלימה בין הצרכים העסקיים לטכנולוגיה הזמינה לתמיכה בהם. את זה החברה מיישמת באמצעות מתודולוגיות שפותחו על ידה וייעוץ לארגונים בגיבוש האסטרטגיה הארגונית והמדיניות הארגונית הנגזרת ממנה בתחומים אלה.

מימין: זיו ברץ, מנכ"ל מוביסק טכנולוגיות, ומולי נעים, סמנכ"ל התפעול שלה

מימין: זיו ברץ, מנכ"ל מוביסק טכנולוגיות, ומולי נעים, סמנכ"ל התפעול שלה

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים