דיילי ציפי בסורנטו, איטליה – חלק ג'

מנמ"רים ומנכ"לים רבים השתתפו לא מכבר במפגש של פורום C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך הפעם בסורנטו שבדרום איטליה. בין הנופים היפים, הטיולים והבילויים הם האזינו להרצאות מקצועיות מפי מומחים מחברות מרכזיות בתעשיית ההיי-טק וה-IT.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה מארץ המגף עם תמונות למזכרת.

גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1, הזכירה לבאי הכנס שעוד מעט הם נכנסים לדיוני תקציב ותכנון לשנה הבאה. היא הציגה בפניהם כלי שהחברה משווקת, שמאפשר להם לבצע את כל פעולות התכנון, ריכוז המידע, הערכות מצב ועוד תחת קורת גג אחת. במילים אחרות, היא הציעה להם חלופה כיצד להיפרד מהאקסלים.

מי עושה דיאטה לחברת החשמל? חברה זו נתפסת בדרך כלל כאחת שרחוקה מלעשות דיאטה לעצמה, בכל מה שקשור למשאבים ותקציבים. באי כנס סורנטו הופתעו לשמוע שיש בה גם מציאות אחרת: אורן שפיגל, מנהל לקוחות בדל (Dell), סיפר למנמ"רים כיצד הצליחה חברת החשמל להיפטר מ-10,000 שרתים פיזיים ולהחליף אותם בתחנות עבודה רזות, מבוססות ענן, שחסכו לחברה שטחי נדל"ן רבים, ייעלו את העבודה במחלקות רבות והעיקר – חסכו כסף.

שפיגל ציין כי המיוחד בפרויקט זה הוא שיתוף הפעולה של העובדים, מחויבות לפרויקט ושביעות רצון מלאה. אז בפעם הבאה שתקבלו חשבון חשמל, תדעו שהוא נערך בעזרת מחשבים רזים ותקוו שהחשבון הבא שלכם יהיה קצת פחות שמן…

אילן נימני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן טלקום, הציג בפני באי הכנס את המעבר לאינטראקציה מלאה בכל חלקי הארגון, ולא רק בתקשוב, כמקובל. הוא הציג פתרונות שבוצעו בהצלחה אצל לקוחות, בין היתר בפרטנר.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים