בא לבקר במאורת הנמר

גידי אדלרסברג, מנהל שיווק מוצר VocaNOM

לאחר החוויה המוצלחת במיוחד בכנס Mobility 2014, שהפיקה קבוצת אנשים ומחשבים, בו פגש גידי אדלרסברג, מנהל שיווק מוצר VocaNOM, את פלי הנמר, הוא הוזמן לביקור במאורה לבחינת אפשרויות שיתוף פעולה "נמרי במיוחד".

לאחר עיסוק נמרץ בשיווק במדיה חברתית ויחסי ציבור דיגיטליים בחברה המובילה בתחום בארץ, בלונד 2.0, אדלרסברג הצטרף באחרונה לצוות VocaNOM כדי להפיץ לעולם את ההנאה היומיומית בחיוג מבוסס זיהוי דיבור.

VocaNOM הוא מוצר חדשני בתחום המובייל המפותח באודיוקודס (AudioCods), מחברות ההיי-טק המצליחות בארץ ובעולם בתחום ה-VoIP, עם פעילות גלובלית ענפה של למעלה מ-20 שנים. בין לקוחותיה ושותפיה האסטרטגיים ניתן למצוא את HP, מיקרוסופט (Microsoft), אווייה (Avaya), אלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent), דל (Dell) ועוד רבים וטובים.

ממש כמו הנמר, ב-VocaNOM מבינים את החשיבות של זריזות כדרך חיים. בחודשים האחרונים, עשרות לקוחות מצטרפים לשירות VocaNOM ונהנים מחיוג ידידותי וחדשני בארגון ובעסק על ידי אמירת שם. לטובת הזריזות הנמרית, הפלטפורמה שודרגה לארכיטקטורת ענן (ואפילו אמזון מברכים על כך) וכעת פונה לשוק הארגוני והעסקי במחיר אפקטיבי במיוחד כשירות חודשי עם איכות חסרת פשרות.

גידי אדלרסברג, מנהל שיווק מוצר VocaNOM

גידי אדלרסברג, מנהל שיווק מוצר VocaNOM

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים