בהיטאצ'י חוגגים עם שותף חדש

היטאצ'י דאטה סיסטמס (HDS) ערכה באחרונה מפגש לקוחות, שותפים וחברים והרמת כוסית משותפת. המפגש נערך במסעדת Deca בשיתוף קבוצת הראל טכנולוגיות, המשווקת את פתרונות HDS בישראל. במפגש החגיגי נכחו נציגי HDS מחו"ל: דניאל דל-קרבונה, סגן נשיא אזור מרכז EMEA ומנהל פעילות שווייץ בחברה, ואנדריאה מינדר, מנהלת תפעול מכירות.

במפגש ציין אלי משה, מנכ"ל HDS ישראל, כי החברה נכנסת לעידן חדש בארץ. "HDS עומדת להשקיע השנה בכניסה לסגמנטים חדשים, מינוי שותפים עסקיים (לראשונה עוברת HDS למודל עבודה דרך שותפים) ופעילויות שיווק. כל זאת תוך הישענות על הפתרונות של היטאצ'י, הנמצאים בחזית הטכנולוגיה ומתאימים לצרכים של ארגונים בעידן הנוכחי".

רענן סיטון, מנהל השיווק והמכירות של HDS ישראל, ציין את שיתוף הפעולה הפורה עם הראל טכנולוגיות מידע ואמר כי "בחודשים האחרונים ביצענו הדרכות והסמכות לצוות הראל, ערכנו כנסים משותפים ומתוכננים עוד כנסים קרובים עבור פלחי שוק אליהם אנחנו מכוונים יחד".

מימין: אלי משה, מנכ"ל HDS ישראל, ואלי ברששת, סמנכ"ל מכירות מהראל טכנולוגיות מידע.

מימין: אנדריאה מינדר, מנהלת תפעול מכירות ב-HDS; רענן סיטון, מנהל השיווק והמכירות של HDS בישראל; ודניאל דל-קרבונה, סגן נשיא אזור מרכז EMEA ומנהל פעילות שווייץ ב-HDS.

מימין: איילה חכים, מנהלת חטיבת הטכנולוגיה של בנק מזרחי-טפחות, ואלי משה, מנכ"ל HDS ישראל.

מימין: אבי בקשי, מנהל אגף השירות בבנק מזרחי-טפחות; רן צייזל, מנהל אגף השירות ב-HDS; רענן סיטון, מנהל השיווק והמכירות של HDS; וטוביה פרידלנדר, ראש אגף תשתיות בבנק מזרחי-טפחות.

מימין: אלי משה, מנכ"ל HDS ישראל, ואריה דרעי, מנהל התשתיות בטבע.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים