באה לבקר במאורת הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: פנינה איתן, המייסדת במשותף של Storalife

בשבוע שעבר, ביום אביך במיוחד, ביקרה במאורת הנמר פנינה איתן, יזמית סדרתית ומייסדת במשותף של Storalife ושל מספר מיזמים נוספים, בהם חברה המשלבת בפלטפורמה אחת בין יכולות המשחקים הפיזיים למשחקי Online. היא גם מייעצת בבניית אסטרטגיה ופיתוח עסקי לחברות היי-טק בחדירה לשווקים חדשים בחו"ל.

כמו כן, היא מעורבת בבניית מרכזי חדשנות לגופים מהמזרח בארץ. עיקר זמנה של איתן מוקדש בימים אלה ל-Storalife – סטארט-אפ שמנסה לפתור את הבעיה ההולכת וגדלה של הכמות העצומה של המידע הדיגיטלי האישי שיש לנו. כיום איננו זורקים שום דבר, אלא רק שומרים את כל סוגי הקבצים, בכל צורה דיגיטלית אפשרית (עננים, רשתות חברתיות, מכשירים, מחשבים ועוד). איננו יודעים מה משוכפל, מה איכותי והיכן שמרנו, ובכלל – מה קיים.

הפתרון של Storalife מאפשר גישה לכל המידע שלנו ממקום אחד לאחר שהוא מאונדקס וממוין לפי תובנית המתאימה לכל אחד. הפלטפורמה לומדת את מאפייני המשתמש ובונה לו סביבה ממוינת עם כלל החומר שאגר, מה שמאפשר גישה אינטואיטיבית ומהירה למידע. בימים אלה עולה המערכת לאוויר, לשימוש למשתמשים ראשונים. החברה מנהלת במקביל מגעים להשיק את המוצר דרך פלטפורמות אחסון שונות .

איתן החלה דרכה בפיתוח תוכנה בחיל האוויר והיא בעלת ניסיון רב והצלחות מוכחות בעולם הטכנולוגי והעסקי. אלה מתבטאים בעיסוקיה הנוכחיים ובמהלך 16 שנות עבודתה בעבר באמדוקס. במהלך השנים באמדוקס היא הובילה מהלכי מכירה ופיתוח עסקי בשוק הטלקומוניקציה העולמי והייתה שותפה בהקמת מרכזי פיתוח בעולם המשלבים מאות עובדים ממדינות זרות. בתפקידה האחרון בחברה ניהלה את מערך שיתופי הפעולה הגלובלי עם חברות תוכנה אחרות – סטארט-אפים וחברות ענק, והובילה מהלכי זיהוי ואבחון של צרכי הלקוחות והתאמת מוצרים חדשים. איתן מיישמת ניסיון זה בעיסוקיה הנוכחיים, בסטארט-אפים בהם היא מעורבת וכיועצת.

באה לבקר במאורת הנמר: פנינה איתן, המייסדת במשותף של Storalife

באה לבקר במאורת הנמר: פנינה איתן, המייסדת במשותף של Storalife

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים